کد خبر : 210407
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 23:28
-

کشاورز: تساوی خانگی تیم‌ها در برابر ما برایشان ارزشمند است

کشاورز: تساوی خانگی تیم‌ها در برابر ما برایشان ارزشمند است

سرمربی مقاومت البرز از بازی با فرش آرای مشهد گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم مقاومت البرز نیز با بیان اینکه بازی خوبی از دوتیم شاهد بودیم گفت: این بازی بیشتر روی مباحث فنی پیش می‌رفت. دو هفته است که نمی‌توانیم پیروزی خود در بازی‌ها را حفظ کنیم ولی امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم شرایط فنی خود را اصلاح کنیم.

فرهاد کشاورز ضمن تبریک و خداقوت به تیم حریف افزود: ما از فرصت‌های گلزنی‌مان استفاده نکردیم و باید پیروز میدان می‌بودیم. این برای من خوب است که وقتی تیم‌های دیگر در برابر ما درخانه خود مساوی می‌کنند، امتیاز ارزشمندی برایشان محسوب می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه با ورودش به مقاومت فلسفه تیم را عوض کرده است خاطرنشان کرد: امروز مقاومت از تیم‌های بالای جدولی است و تیم‌های دیگر احترام خاصی برای ما قائل هستند اما باید تلاش کنیم و در ادامه فصل موفق باشیم. از بازیکنانم خیلی راضی هستم چراکه بازی مقاومت چشم‌نواز و تهاجمی است.

سرمربی مقاومت البرز با بیان اینکه همیشه تیم‌هایش تهاجمی بازی می‌کنند گفت: فرصت سوزی در برابر تیم‌های بزرگی مثل فرش آرا، گیتی پسند و مس باعث می‌شود از موقعیتی که تصور می‌شود شاید خطر گل ایجاد نکند از حریف گل بخوریم.

کشاورز در خصوص داوری نیز گفت: آوانتاژ در فوتسال حرف اول را می‌زند. من در آن صحنه که بازیکن ما در برابر دروازه‌ خالی موقعیت گلزنی داشت، بعد از دو سال به داوری اعتراض کردم. اعتراض دیگرم به اخراج مربی تیمم بود. اگر میزان اعتراضات دو نیمکت را نگاه می‌کردید متوجه می‌شدید، تیم حریف اعتراضات بیشتری داشت اما مربی جوان ما اخراج شد. توازن باید رعایت می‌شد. از داور یک سوال دارم: به من بگویید حق یعنی چی؟ اما در هرحال اگر اعتراضی کردم عذرخواهی می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.