کد خبر : 210948
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 8:09
-

پوکر در گلزنی به همراه هت‌تریک در پاس‌گل/ فرشته یک‌تنه حریف را به آتش کشید

پوکر در گلزنی به همراه هت‌تریک در پاس‌گل/ فرشته یک‌تنه حریف را به آتش کشید

تیم سلوی الصباح در شب درخشان ستاره ایرانی خود در یک‌قدمی حضور در پلی‌آف لیگ فوتسال زنان کویت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان کویت، تیم سلوی الصباح در حضور ستاره ایرانی خود موفق شد دومین پیروزی فصل را جشن بگیرد تا یاران فرشته کریمی به صعود به مرحله پلی‌آف لیگ فوتسال زنان کویت امیدوارتر شوند و با پیروزی در جدال امشب، گامی در مسیر رسیدن به این مهم برداشتند.

نیمه اول بازی در شرایطی با برتری ۵-۱ سلوی الصباح به پایان رسید که فرشته کریمی همه‌کاره میدان بود و نقش اصلی را در پیروزی تیمش ایفا کرد؛ آن‌هم در شریاطی که بازی رفت با حساب ۱۳-۱ به سود فتیات العیون به پایان رسیده بود اما فرق بازی رفت و برگشت دو تیم در حضور ستاره ایرانی در زمین بود.

 

 
فرشته کریمی در نیمه اول ۴ بار توانست در قامت گلزن برای تیمش حاضر شود و گل‌های تماشایی را هم سبک‌های مختلفی به ثمر رساند؛ از ضربه چرخشی درون محوطه حریف تا ضربه چیپ و شلیک از راه دور به زیر طاق دروازه فتیات. دیگر گل سلوی الصباح هم در شرایطی به ثمر رسید که کریمی سازنده گل تیمش بود.

البته ستاره ایرانی در نیمه نخست بدشانس هم بود چرا که چند شوت دیدنی او با واکنش‌های گلر فتیات همراه شد تا شمار گل‌های فرشته کریمی در نیمه نخست روی عدد ۴ گل باقی بماند.

 

 

برخلاف نیمه اول پرگل، در نیمه دوم فقط دو بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد که هر دو گل توسط فرشته کریمی ساخته شد تا سلوی الصباح با پوکر ستاره ایرانی خود در گلزنی و هت‌تریک او در پاس‌گل به برتری ۷-۱ مقابل حریف قدرتمند خود برسد و با این پیروزی به رتبه چهارم جدول لیگ برتر فوتسال زنان کویت در پایان هفته هشتم صعود کند.

با چهار گل به ثمر رسانده، فرشته کریمی در هفتمین بازی خود با پیراهن سلوی الصباح توانست شمار گل‌های خود در این فصل لیگ برتر فوتسال زنان کویت را به ۱۵ گل برساند و به رده دوم جدول گلزنان این لیگ صعود کرد؛ سه پاس‌گل کریمی هم باعث شد تا تعداد پاس‌گل‌های او هم به عدد ۹ برسد تا آمار فوق‌العاده‌ای از حیث گلزنی و گلسازی به نام ستاره ایرانی در ۷ بازی به ثبت رسیده باشد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.