کد خبر : 210990
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1400 - 8:53
-

مشکل سپاهان کجاست؟/چهار جدا شده در یک نیم فصل

مشکل سپاهان کجاست؟/چهار جدا شده در یک نیم فصل

سپاهانی ها چهار بازیکن خود را در نیم فصل اول از دست دادند.چرا؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم سپاهان در آخرین لحظات مانده به شروع لیگ برتر با خرید امتیاز اهورا بهبهان وارد مسابقات شد و حتی مجال بازی در هفته اول را پیدا نکرد. طبیعتا چنین تیمی با کمبود بازیکن روبروست اما سپاهانی ها رفته رفته تیم خود را ساختند با این حال بروز برخی مسائل در این باشگاه باعث شده چند بازیکن این تیم تیم در نیم فصل اول عطای ماندن در سپاهان را به لقایش ببخشند.

فیروز فخری، محمدعلی میرزایی، مراد ناظری و مجتبی حسن‌نژاد ۴ بازیکنی هستند که در طول نیم فصل اول از تیم سپاهان جدا شدند تا مشکلات این تیم دو چندان شود. مدیران و مربیان باشگاه باید بررسی کنند چه عاملی باعث شده تا این بازیکنان در شرایطی که سپاهان به آنها نیاز داشته عطای ماندن در تیم را به لقایش ببخشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پاکزاد دوشنبه , ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

در تیم سپاهان ،علاوه براینکه تیم در آخرین لحظات لیگ برتر تشکیل گردید ،مشکل اساسی ترش این است که آقای افضل با وجود اینکه مربی بسیار خوبی است ،کرامت انسانی را درموقع عدم موفقیت و شکست نمی تواند رعایت کند وبا بازیکنان به خوبی رفتار نمی کند و اخلاق تندی دارد .

مهدی پنجشنبه , ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

حضور محسن منتظمی در تیم فوتسال سپاهان بعنوان یک دلگرمی برای تماشاچیان مهربان و دلسوز سپاهان است و بازیکن حرفه ای که افکار حرفه ای در سر دارد به امید قهرمانی تیم فوتسال سپاهان در سال آینده .