کد خبر : 211191
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 - 13:37
-

هنرپیشه: اعضای کمیته فوتسال هیچ نشستی با رئیس جدید نداشته‌اند/ صانعی کارهای بزرگی انجام داده است

هنرپیشه: اعضای کمیته فوتسال هیچ نشستی با رئیس جدید نداشته‌اند/ صانعی کارهای بزرگی انجام داده است

عضو کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت که اعضای این کمیته، هیچ نشستی با رئیس جدید خود نداشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، غلامعلی هنرپیشه، درباره برنامه‌های آتی کمیته فوتسال اظهار داشت: کمیته فوتسال پس از ریاست اصولی هیچ جلسه‌ای نداشته و هیچ برنامه‌ای نبوده است تا ببینیم نشست کمیته چه زمانی برگزار می‌شود.

وی در مورد اظهارات علی صانعی و انتقادات او از کمیته فوتسال تصریح کرد: زمانی که مدیریت تیم‌های پایه را بر عهده گرفتم، قرارداد صانعی به پایان رسیده بود و من حرفی از استعفای او نزدم. صانعی کارهای بزرگی در سال‌های گذشته انجام داده و به خاطر شرایط آن دوره کمیته فوتسال، به کارش ادامه نداد. ما جلسه‌ای با صانعی داشتیم و برنامه‌های او را مشاهده کردیم.

مدیر تیم‌های ملی پایه فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا صانعی نیز در میان گزینه‌های مربیگری تیم‌های ملی پایه حضور دارد یا خیر، بیان کرد: صانعی توانایی‌های خود را نشان داده و از نظر من یکی از بهترین گزینه‌هاست، اما همه اعضای کمیته فوتسال باید در این باره نظر بدهند.

هنرپیشه با اشاره به دوران ریاست مهرداد سراجی بر کمیته فوتسال تصریح کرد: در کمیته‌ای که پس از انتخابات تشکیل شد، شرایط به خوبی پیش نرفت و ناهماهنگی‌هایی ایجاد شد. در نهایت هم کارها در بخش پایه انجام نشد. می‌دانیم اکنون نیاز به پشتوانه‌سازی داریم و اعضای کمیته هم این موضوع را درک کرده‌اند. منتظریم نشست کمیته فوتسال برگزار شود تا درباره تیم‌های پایه تصمیم بگیریم.

وی در این باره که سرمربی پیشین تیم زیر ۲۰ سال گفته بود هیچ گزارش کاری از او درخواست نکرده‌اند، به تسنیم گفت: صانعی کارهای بزرگی انجام داده و این صحبت او کاملاً درست است. صانعی شناسنامه کاملی از رده‌های پایه در اختیار دارد که خیلی به درد ما می‌خورد.

عضو کمیته فوتسال درباره وضعیت نیمکت تیم ملی فوتسال بیان کرد: شنیده‌ام که تیم ملی با ناظم‌الشریعه به ایتالیا می‌رود و پس از آن در این باره تصمیم‌گیری می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.