کد خبر : 211306
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 8:59
-

توضیحات سرپرست فرش‌آرا در خصوص استعفاء و جدایی مرتضایی و مربیگری بهادری

توضیحات سرپرست فرش‌آرا در خصوص استعفاء و جدایی مرتضایی و مربیگری بهادری

سرپرست فرش‌آرا گفت: در این فصل هیچ حمایتی از سوی مدیریت شهری مشهد صورت نگرفته است. ما در صورتی می‌توانیم بازیکن خوب جذب کنیم که حمایت شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی مرتضایی در خصوص دلیل استعفای مجید مرتضایی از هدایت فرش‌آرا مشهد اظهار کرد: مجید مرتضایی در نیم‌فصل جلسه‌ای گذاشت و درخواست جذب چهار بازیکن برای تقویت تیم داشت تا در نیم فصل دوم بتواند نتیجه بهتری بگیرد. مرتضایی به عنوان سرمربی حق داشت درخواست تقویت تیمش را داشته باشد اما با توجه به وضعیت بودجه باشگاه احساس کرد شاید با درخواستش موافقت نشود و به همین دلیل از ادامه همکاری با فرش‌آرا در نیم‌فصل دوم استعفا داد.

وی افزود: باشگاه درخواست مجید مرتضایی را رد نکرده بود اما او احساس کرد که شاید خواسته‌اش عملی نشود. باشگاه فرش‌آرا تمایلی به جدایی وی نداشت اما مجید مرتضایی فشار زیادی را تحمل می‌کرد و از همین رو استعفا داد.

سرپرست باشگاه فرش‌آرا اضافه کرد: به غیر از بازیکنانی که در ابتدای فصل از دست دادیم، در نیم‌فصل نخست نیز چهار بازیکن خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم که سه نفر از آنان قطعا تا پایان فصل به بازی‌ها نخواهند رسید.

وی یادآور شد: فرش‌آرا در ابتدای فصل هفت بازیکن خود را از دست داد که برای جایگزینی آنان سه بازیکن جذب کرد. همچنین در این فصل از بازیکنان امید خود استفاده کردیم. تا زمانی که این بازیکنان را از دست نداده بودیم، نتایج خوبی کسب می‌کردیم اما از دست دادن بازیکنان شکل و شمایل تیم را به هم ریخت. این فصل با توجه به مصدومیت بازیکنان در برخی از بازی‌ها با بازیکنان جوان و سه گلر حضور پیدا می‌کردیم.

مرتضایی تاکید کرد: امیدوار بودیم که مرتضایی از استعفای خود صرف‌‌نظر کند و بازگردد؛ هر چند عنوان کرده بود که هدایت تیم از توانش خارج است. باشگاه تا شب گذشته به بازگشت مرتضایی امیدوار بود اما مرتضایی اعلام کرد که نمی‌تواند به طور همزمان در ۲ باشگاه فعالیت کند.

وی ادامه داد: امروز با قدرت بهادری به عنوان مربی‌بازیکن تا انتهای فصل به توافق رسیدیم. برای ابقای دستیاران مرتضایی در باشگاه نیز به زودی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی در خصوص میزان افزایش بودجه فرش‌آرا برای این فصل از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: بودجه فرش‌آرا نسبت به فصل گذشته ۳۰درصد افزایش پیدا کرده است؛ این در حالی است که قیمت بازیکنان بالاتر رفته و بازیکن هم در صورتی که پیشنهاد خوبی داشته باشد، طبیعتا جدا می‌شود.

سرپرست باشگاه فرش‌آرا افزود: به جز بودجه فرش‌آرا فصل گذشته شورای شهر مشهد یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان به فرش‌آرا کمک کرد و توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم اما در این فصل متاسفانه هیچ حمایتی از سوی مدیریت شهری مشهد صورت نگرفته است. اگر مدیریت شهری حمایت کند می‌توانیم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم تا تیم از این شرایط خارج شود.

مرتضایی اضافه کرد: تا پیش از آنکه همانند شهرخودرو اعلام کنیم مشکل مالی داریم، امیدوارم مسئولان فکری به حال فرش‌آرا کنند و نگذارند این تیم همانند نماینده فوتبال استان در لیگ‌برتر شود. درست است که امسال یک تیم دیگر هم به فوتسال مشهد اضافه شده اما هر ۲ تیم باید حمایت شوند. بخش خصوصی با وضعیت اقتصادی فعلی کشور به تنهایی نمی‌تواند از پس مخارج بر بیاید. این فصل هیچ کمکی به ما نشده ولی اگر کمکی صورت بگیرد، قطعا فرش‌آرا از این وضعیت خارج خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.