کد خبر : 211430
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 16:30
-

حسن‌زاده: تیم ملی فوتسال ایران به روند خوب خود برمی‌گردد

حسن‌زاده: تیم ملی فوتسال ایران به روند خوب خود برمی‌گردد

کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: به روند پیروزی‌های تیم ملی به خصوص در آسیا بر می‌گردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،«علی‌اصغر حسن‌زاده» روز چهارشنبه در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به ایتالیا، اظهار داشت: شرایط تیم ملی بسیار خوب است و شاداب دنبال می‌شود. آینده‌های فوتسال به این اردو دعوت شدند و بازیکنان شرایط بدنی خوبی دارند چرا که از دل لیگ آمدند اما باید هماهنگی بین بازیکنان بیشتر شود تا در بازی‌های بین‌المللی شرایط بازی داشته باشند. 

وی ادامه داد: به طور قطع این بازی‌های تدارکاتی کمک بسیار خوبی به خصوص به جوانان تیم می‌کند. ایتالیا در جمع تیم‌های برتر دنیاست و این دیدارها در زمین آن‌ها برگزار می‌شود. بازی‌های بسیار سختی با ایتالیا داریم اما برای کسب تجربه به بازیکنان تیم کمک بسیار بزرگی می‌کند. 

حسن‌زاده در خصوص جام جهانی لیتوانی تصریح کرد: درست است ما در جمع هشت تیم برتر جام جهانی و زمانی که دو بر صفر از حریف جلو بودیم، شکست خوردیم و حذف شدیم اما این اتفاق خیلی واحشتناکی نبود. به طور حتم به روند خوب خود برمی‌گردیم. فوتسال ایران همیشه در مدار پیروزی به خصوص در آسیا بوده است.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران عنوان کرد: امیدوارم از الان برای جام‌جهانی بعد و بعدی آن برنامه‌ریزی کنیم. یکی از دلایل نتایج جام جهانی که خودمان انتظار داشتیم بهتر باشد، نبود دیدارهای تدارکاتی اینچنینی بود. ای کاش قبل از جام جهانی با تیم های مانند ایتالیا و اسپانیا بازی می کردیم تا به این شکل لطمه نخوریم.

شاگردان «سید محمد ناظم‌الشریعه» سرمربی تیم ملی فوتسال روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر دو دیدار تدارکاتی خود با ایتالیا را در شهر سالسوماجوره ترمه برگزار خواهند کرد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.