کد خبر : 211434
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آذر 1400 - 7:49
-

فوتسال در مسیر نوگرایی

علاقه عزیزی خادم به چهره های جوان و اسمی؛ شمسایی مثل کیا

علاقه عزیزی خادم به چهره های جوان و اسمی؛ شمسایی مثل کیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بعد از ناکامی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی فوتسال در لیتوانی و شکست در برابر قرقیزستان زمزمه هایی مبنی بر تغییر در کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران به گوش رسید و صحبت از حضور یک مربی پرتغالی در تیم ملی فوتسال به جای ناظم الشریعه شد و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بعد از ناکامی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی فوتسال در لیتوانی و شکست در برابر قرقیزستان زمزمه هایی مبنی بر تغییر در کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران به گوش رسید و صحبت از حضور یک مربی پرتغالی در تیم ملی فوتسال به جای ناظم الشریعه شد و طبیعی بود این پروسه عملی نشود به این خاطر که کمیته فوتسال در ماه های اخیر درگیری مدیریتی داشت. بعد از استعفای سراجی سرپرستی کمیته فوتسال به اصولی رسید و مدیر جدید فوتسال هم در تازه ترین مصاحبه خود اعلام کرد کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران تا پایان سال تغییر نخواهد کرد به این خاطر که فدراسیون فوتبال تا پایان سال جاری با ناظم الشریعه قرارداد دارد و به این قرارداد پایبند است. بر همین اساس دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتسال ایران با ایتالیا هم با هدایت ناظم الشریعه برگزار می شود. 

 

رییس فدراسیون فوتبال پیش از این با انتخاب مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید نشان داد که به حضور چهره های جوان و اسمی در تیم های ملی علاقمند است و هیچ بعید نیست در پایان حضور ناظم الشریعه در تیم ملی فوتسال رای به حضور وحید شمسایی در تیم ملی فوتسال ایران دهد. این چهره معروف فوتسال ایران اینروزها درگیر برنامه ستاره ساز از شبکه سوم سیما است اما به نظر می رسد حضور در راس کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران به انداره کافی برای او وسوسه انگیز باشد که این برنامه تلویزیونی را رها کند. 

 

وحید شمسایی همان طور که اشاره شد دیدار با عزیزی خادم را تایید کرد و گفت انشاالله هر چه خیر است برای تیم ملی فوتسال ایران رخ دهد. فوتسال از اشخاص مهم تر است.

منبع:ورزش۳

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.