کد خبر : 211568
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 - 23:30
-

اصولی: دیدار برابر ایتالیا نقاط ضعف و قوت تیم را مشخص می‌کند / فاصله تیم‌های آسیایی به یکدیگر بسیار نزدیک شده است

اصولی: دیدار برابر ایتالیا نقاط ضعف و قوت تیم را مشخص می‌کند / فاصله تیم‌های آسیایی به یکدیگر بسیار نزدیک شده است

سرپرست کمیته فوتسال درباره انجام دو دیدار دوستانه برابر ایتالیا گفت: بازیهای دوستانه نقاط ضعف و قوت تیم را مشخص می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،  تیم ملی فوتسال ایران جهت انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ایتالیا تا دقایقی دیگر تهران را به مقصد دوحه و سپس میلان ترک می‌کند تا در روزهای دوشنبه ۲۹ و سه شنبه ۳۰ دیماه به مصاف حریف اروپایی خود برود.

احسان اصولی، سرپرست کمیته فوتسال دراینباره به سایت رسمی فدراسیون گفت: بر اساس دعوتی که فدراسیون فوتبال ایتالیا قبل از رقابتهای جام جهانی لیتوانی و حدود چند ماه پیش از تیم ملی فوتسال ایران نجام داده بود تا دو دیدار دوستانه تیم های ملی فوتسال دو کشور برگزار کنند، تیم ملی فوتسال ایران امشب عازم ایتالیا خواهد شد تا در روزهای فیفا با این تیم به رقابت بپردازد. بر همین اساس ملی پوشان پس از حضور در ایتالیا، فردا بعد از ظهر یک جلسه تمرین برگزار خواهند کرد و همانطور که گفتم در روزهای دوشنبه و سه شنبه دو دیدار دوستانه بین تیم های ملی فوتسال ایران و ایتالیا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری رقابت‌های جام جهانی لیتوانی، اتفاقی که رخ داده این است که کادر فنی مخصوصاً سرمربی تیم ملی فوتسال به جوان گرایی و دعوت از برخی از بازیکنان جوان شاغل در لیگ فوتسال روی آورده و تمرکز دارد. بر همین اساس این دیدارها فرصت خوبی است که بازیکنان جوان را محک بزنیم و بتوانیم نقاط ضعف و قوت تیم را مشخص کنیم.

انجام دیدارهای تدارکاتی باعث می‌شود کادر فنی اطلاع دقیق تری نسبت به نقاط ضعف و قوت تیم داشته باشد.اصولی با تاکید مطلب فوق ادامه داد: انجام دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند و رده بالای جهان باعث می‌شود تا بازیکنان جوان تجربه کسب کنند و بتوانند در دیدارهای مهم پیش رو موفق باشند. معتقدیم هر چقدر دیدارهای تدارکاتی بین‌المللی و دوستانه بیشتر باشد کادر فنی با قدرت و تمرکز بالاتری نسبت به انتخاب بازیکنان اقدام می‌کنند از طرفی حضور در تورنمنت‌ها و بازیهای دوستانه باعث می شود تا نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شود و سرمربی تیم با تمرکز بیشتری برنامه ریزی دقیقی برای آماده سازی تیم داشته باشد.

وی در پایان با بیان این موضوع که فاصله تیم‌های آسیایی به یکدیگر بسیار نزدیک شده است، گفت: دیدارهای مقدماتی و نهایی جام ملت‌های آسیا را در تقویم مسابقاتی داریم. ما کار سختی را پیش رو نداریم اما نباید تمام تیم‌های آسیایی را دست‌کم بگیریم. تمامی تیم ها در حال کار کردن هستند و فاصله ما با تیم‌های آسیایی بسیار کم شده است. بر همین اساس و بدون شک برگزاری بازی‌های دوستانه باعث می‌شود تا ملی‌پوشان آماده شوند و کادرفنی با پی بردن به نقاط ضعف و قوت، تیم برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای موفقیت تیم ملی فوتسال در عرصه های پیش رو انجام دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.