کد خبر : 211566
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 - 23:27
-

ناظم الشریعه:بازی مقابل ایتالیا برای تجربه اندوزی بازیکنان جوان بسیار مفید است

ناظم الشریعه:بازی مقابل ایتالیا برای تجربه اندوزی بازیکنان جوان بسیار مفید است

سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است برگزاری دیدارهای دوستانه باعث می‌شود تا بازیکنان جوان تجربه کسب کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال ایران جهت انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال ایتالیا تا ساعتی دیگر تهران را به مقصد دوحه و سپس میلان ترک می‌کند تا در روزهای دوشنبه ۲۹ و سه شنبه ۳۰ دیماه به مصاف حریف اروپایی خود برود.

سید محمدناظم الشریعه،سرمربی تیم ملی فوتسال در اینباره به سایت رسمی فدراسیون گفت:تیم ملی پس از برگزاری دو مرحله اردوی آماده سازی در تهران، از ساعت ۲۲.۵۰ از طریق فرودگاه امام خمینی(ده)به دوحه و سپس میلان می‌رود.

وی ادامه داد: از ۲۵ نفر دعوت شده به اردو، ۱۴ نفر انتخاب شدند که ۱۳ نفر در ایران و حسین طیبی مستقیما به ایتالیا می آید.

تیم ملی فوتسال ایران با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه دو دیدار دوستانه با ایتالیا را برگزار خواهد کرد. ناظم الشریعه در این خصوص افزود:بازیکنان تیم اکثرا جوان هستند که برای اولین بار اعزام می‌شوند. این ملی پوشان از بازیکنان مستعد و با انگیزه لیگ فوتسال هستند. ما با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه دو دیدار دوستانه را در روزهای فیفا برگزار خواهیم کرد. در واقع تمام برنامه ما این است که بازیکنان را آماده کرده تا در مسابقات مهم پیش رو حضوری موفق داشته باشیم.

وی در پایان افزود: همانطور که میدانید مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا فروردین ماه برگزار می‌شود.بر همین اساس برگزاری بازیهای دوستانه باعث می‌شود تا بازیکنان جوان تجربه کسب کنند.ما تلاشمان را می‌کنیم که بازیهای با کیفیتی را در دو دیدار برابر ایتالیا به نمایش بگذاریم و آماده رقابتهای سخت پیش رو شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.