کد خبر : 211635
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1400 - 16:12
-

جامدی: دو اردوی بسیار خوب را در تهران برگزار کردیم

جامدی: دو اردوی بسیار خوب را در تهران برگزار کردیم

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شرایط ملی پوشان برای بازی دوستانه با ایتالیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سهیل جامدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شرایط ملی پوشان برای بازی دوستانه با ایتالیا توضیحاتی را بیان کرد.

 

سهیل جامدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان  درباره دیدار دوستانه برابر ایتالیا اظهار داشت: در یکی ۲ هفته اخیر ما ۲ اردوی بسیار خوبی را در تهران برگزار کردیم که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه بود. قرار است امروز و فردا ۲ بازی دوستانه برابر ایتالیا برگزار کنیم و امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و نتیجه مناسب بتوانیم دل مردم کشورمان را شاد کنیم و دست پر به ایران برگردیم.

ملی پوش تیم فوتسال کشورمان درباره شرایط خود و اینکه برای اولین بار است به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود بیان داشت: این اولین اردوی من بعد از مسابقات جام جهانی است. کادر فنی تیم ملی بعد از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی تصمیم گرفت ترکیب تیم ملی را جوان کرده و می‌بینیم که برای بازی با ایتالیا بیشتر بازیکنان جوان هستند و در این مسابقه تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را شاهد خواهیم بود.

جامدی درباره اینکه تیم ملی می‌تواند با حضور بازیکنان جوان در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا موفق باشد بیان کرد: به هر حال کادر فنی تیم ملی به بازیکنان جوان توجه ویژه‌ای دارد و امیدوارم با این توجهی که به جوانان شده است، بازیکنان بتوانند خوب کار کرده و نظر مثبت کادر فنی را به خود جلب کنند. تیم ملی فرودین ماه باید در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا شرکت کند و ما تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا در آن بازی‌ها عملکرد موفقی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.