کد خبر : 211719
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 - 8:24
-

ناظم‌الشریعه: پس از تعویض‌ها افت و خیز نداشتیم

ناظم‌الشریعه: پس از تعویض‌ها افت و خیز نداشتیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از پیروزی شاگردانش مقابل ایتالیا به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،محمد ناظم‌الشریعه گفت: این پیروزی جوانان باغیرت را به ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم. پیروزی برابر ایتالیا در خود ایتالیا پس از سی سال نشان از قدرت و استعداد فوتسال ایران است. از مربیان باشگاهی بازیکنان نیز تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: همچنین به بازیکنان تبریک می‌گویم که در مدت زمان کم برنامه‌ها را اجرا کنند. در حال حاضر بزرگترین حسن تیم ما این است که وقتی جوان با جوان تعویض شد هیچ افت و خیزی در تیم رخ نداد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: اتفاقی که در اواخر نیمه اول رخ داد، سرمنشا آن بی‌تجربگی بود که باید آن را قبول کنیم. قصد ندارم درباره داوری صحبت کنم اما باید بپذیریم که داوری نقطه ضعف داشت. باید پخته تر عمل کنیم و درصد اشتباه را کم کنیم.
ناظم‌الشریعه در پایان گفت: از مربیان لیگ که بازیکنان را در اختیارمان قرار دادند تشکر می‌کنم. بازیکنان همه تلاششان را کردند و به خودشان و خانواده و جامعه فوتسال تبریک می‌گویم.
همچنین از فدراسیون فوتبال بابت مهیا کردن این شرایط جهت نشان دادن استعدادهایمان تشکر می‌کنم. همچنین از اصولی و عزیزی خادم که انگیزه خوبی ایجاد کردند. به خصوص از بچه‌های روابط عمومی که موجب پخش مسابقه از شبکه سوم سیما شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.