کد خبر : 211794
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1400 - 10:43
-

فدراسیون فوتبال ایتالیا؛ ما هم به تهران سفر می کنیم

فدراسیون فوتبال ایتالیا؛ ما هم به تهران سفر می کنیم

تیم ملی فوتسال ایتالیا از انجام دو بازی دوستانه با تیم ایران خرسند است به این دلیل که ایران یکی از قدرت های برتر فوتسال جهان و تیم هفتم دنیا به حساب می آید. 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،  تیم ملی فوتسال ایتالیا از انجام دو بازی دوستانه با تیم ایران خرسند است به این دلیل که ایران یکی از قدرت های برتر فوتسال جهان و تیم هفتم دنیا به حساب می آید. 

 

 دو بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایتالیا در برابر ایران سخت و نفس گیر بود چرا که در بازی اول ایتالیا با نتیجه ۶-۴ شکست خورد اما در بازی دوم با نتیجه ۴-۳ به برتری رسید. دو مسابقه هم برای تیم ایتالیا سود ند بود و هم برای تیم ایران. به خصوص که سرمربی تیم ملی فوتسال ایران دست به جوانگرایی در تیمش زده بود و  ترکیب ایران به نسبت آخرین بازی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی لیتوانی و در برابر قرقیزستان دستخوش تغییرات زیادی شده بود. مسابقه ای که در آن ایران شکست خورد و نتوانست به جمع ۴ تیم برتر جام جهانی راه پیدا کند. 

 

سایت فدراسیون فوتبال ایتالیا در تحلیل بازی دوم تیم ملی فوتسال این کشور در برابر ایران نوشت: این بازی هم همانند بازی اول سخت و نفس گیر بود با این تفاوت که ایتالیا با توجه به تجربیاتی که از بازی نخست به دست آورد راه پیروزی را یاد گرفت و در نهایت نقشه خود را برای شکست ایران عملی کرد. این برتری تنها با یک گل به دست آمد اما ارزشمند است به این خاطر که ایران یکی از قدرت های برتر فوتسال جهان به حساب می آید. 

 

سایت فدراسیون فوتبال ایتالیا هم چنین نوشت: ما دوست داریم این تجربه تکرار شود و در راستای همکاری دو جانبه به تهران سفر خواهیم کرد تا تجربه بازی دوستانه با ایران در تهران را هم به دست بیاوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.