کد خبر : 211867
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1400 - 18:01
-

ناصری: جوانان باید در کنار با تجربه‌ها آب دیده شوند/جز ناظم‌الشریعه مربی دیگری نداریم؟

ناصری: جوانان باید در کنار با تجربه‌ها آب دیده شوند/جز ناظم‌الشریعه مربی دیگری نداریم؟

پیشکسوت تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: هدف اصلی از بازی دوستانه مخصوصا مسابقه در مقابل تیم های بزرگ این است که مربی نفرات جوان و جدید را وارد زمین کند تا در کنار بازیکنان با تجربه آب دیده شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رضا ناصری در خصوص دیدار دوستانه تیم‌ملی ایران با ایتالیا و این که تیم‌ملی را با توجه به این دو بازی چگونه ارزیابی کرد، اظهار داشت: بحث بازی دوستانه موضوعی است که مربی تاکتیکش را می‌تواند در این بازی‌ها مرور کند و سیستمی که در فکرش است را به بازیکنان یاد بدهد. هدف اصلی از بازی دوستانه مخصوصا مسابقه در مقابل تیم.های بزرگ این است که مربی نفرات جوان و جدید را وارد زمین کند تا در کنار بازیکنان با تجربه آب دیده شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ناظم‌الشریعه همچنان می‌تواند که سرمربی تیم باشد یا خیر، عنوان کرد: حرف من این است، یک جاهایی تغییر و تحول بد نیست. ناظم الشریعه خیلی برای تیم.ملی زحمت کشیده ولی گاهی اوقات اصرار به یک انتخاب بی‌احترامی به بقیه مربیان است. همانطور که می‌دانید سرمربی آلمان توانست که برای این تیم قهرمانی بیاورد ولی او را عوض کردند. آیا ما در ایران جز ناظم الشریعه مربی دیگری نداریم؟

پیشکسوت تیم ملی فوتسال گفت: باید از مربیان دیگر استفاده کنیم تا بیایند و آزمایش دهند، اگر خوب نبودند دوباره ناظم الشریعه را بر می گردانیم. قرار بر این نیست که چند سال روی یک مربی زوم کنیم. منظور من از این حرف ها این است که می شود تغییر و تحولاتی برای دریافت تفکرات جدید انجام داد.

ناصری در خصوص این که ناظم الشریعه در این دیدار بازیکنان جوان خود را مورد استفاده قرار داد عنوان کرد: خیلی موافق بودم و به نظرم کار درستی بود. تلفیقی از بازیکنان جوان و بازیکنان با تجربه مثل اصغر حسن زاده و طیبی که نمی شود از نام آن ها گذشت را به میدان فرستاد. جوان گرایی اصول خود را دارد. قطعا برای با تجربه ها هزینه شده است و بهترین یادگیری بازی در کنار با تجربه ها است.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتسال گفت:  بازی های دوستانه بازی هایی است که نمی شود در مورد عملکرد بازیکنان حرفی زد چون جو بازی دوستانه با رسمی فرق دارد اما در کل در بازی های دوستانه باید معیار ها و افکار مربی  پیاده شود.تاکتیک های مانند پاور پلی را می توانیم در این دیدارها آزمایش کنیم. اگر ایران در بازی مقابل ایتالیا بازی را ۱۰ بر هیچ می باخت می گفتم که مهم نیست و اگر ۵۰ بر هیچ هم می برد همین حرف را می زدم چون هدف از بازی های دوستانه این است که بازیکنان را آزمایش کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.