کد خبر : 211910
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1400 - 13:27
-

اصولی: فدراسیون فوتبال مذاکره‌ای با مربی برزیلی نداشته/ جوانان در ایتالیا خوش درخشیدند

اصولی: فدراسیون فوتبال مذاکره‌ای با مربی برزیلی نداشته/ جوانان در ایتالیا خوش درخشیدند

رئیس کمیته فوتسال گفت: فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال هیچ گونه مذاکره و یا صحبتی با کاکائو برای سرمربیگری تیم‌های ملی فوتسال نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ریکاردو سوبرال چامبر ملقب به کاکائو برزیلی برای یک دوره کلاس سه روزه دانش‌افزایی مربیان به ایران سفر کرده است.

در این باره عنوان شد که فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در حاشیه این کلاس‌ها، پیشنهاد فعالیت در تیم‌های ملی پایه فوتسال کشورمان را با واسطه به این مربی برزیلی ارائه داده است.

احسان اصولی درگفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در رابطه با حضور و همکاری کاکائو با فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال اظهار داشت: نه چنین چیزی صحت ندارد و این یک شایعه‌‌‌ است که از طرف بعضی از افراد فرصت طلب و سودجو مطرح می‌شود. من به شما اطمینان می‌دهم تا این لحظه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال هیچ گونه مذاکره و یا صحبتی با وی نداشته است.

رئیس کمیته فوتسال همچنین در رابطه با  عملکرد دو دیدار هفته گذشته تیم‌های ملی فوتسال ایران و ایتالیا گفت: خدا را شکر همه چیز برای تیم ملی در ایتالیا خوب پیش رفت. یک پیروزی و یک شکست نزدیک حاصل عملکرد خوب ملی پوشان کشورمان در ایتالیا بود. همانطور که قبلا هم گفته شده بعد از جام جهانی تیم ملی نزدیک به هفتاد درصد جوان شده و میانگین سنی تیم کاهش پیدا کرده است.

اصولی در ادامه افزود: جوانان غیور و آتیه‌دار فوتسال کشورمان در این دو دیدار خوش درخشیدند و سطح بالای فوتسال کشورمان را  بار دیگر در عرصه جهانی به نمایش گذاشتند. این دو دیدار فرصت خوب و مناسبی  برای کادر فنی بود تا بهتر بتوانند عملکرد بازیکنان به خصوص بازیکنان جوان را مورد  ارزیابی بررسی قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.