کد خبر : 212165
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 9:28
-

ملی حفاری اهواز و رکورد معکوس کمتر از نیم امتیاز در هر بازی!

ملی حفاری اهواز و رکورد معکوس کمتر از نیم امتیاز در هر بازی!

تیم فوتسال ملی حفاری خوزستان در ادامه نتایج بد خود در این فصل به یک رکورد عجیب در تاریخ خود دست یافته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در حالی که مشکلات مالی باشگاه ریشه‌دار ملی حفاری عملا باعث جدایی بازیکنان تاثیرگذار و از جریان افتادن چرخه بازیکن‌سازی این باشگاه خوزستانی شده است، تیم ملی حفاری با شکست ۱۱ گله روز گذشته خود باز هم امتیاز از کف داد تا به رکورد معکوس کمتر از نیم امتیاز از هر بازی برسد.

این تیم که هر روز صحبت از عزل یک مربی و انتصاب یک مربی دیگر برای آن می‌شود در بی‌ثباتی خود از ۱۴ بازی تنها شش امتیاز بدست آورده که در تاریخ باشگاه ملی حفاری تقریبا بی‌سابقه است. ملی حفاری که همواره در جمع ۵ تیم بالای جدول لیگ حضور داشت این روزها هرگز حال خوشی ندارد و با ادامه این روند به طور حتم کاندیدای سقوط به لیگ یک است.

در حالی که بسیاری از چهره‌های مطرح فوتسال ملی و باشگاهی ایران از این باشگاه خوزستانی برخواسته‌اند و ملی حفاری همواره خواستگاه بازیکنان مستعد جنوبی بوده، به نظر آینده فوتسال ایران هم از شرایط کنونی این باشگاه آسیب زیادی خواهد دید؛ باشگاهی که انگار از سوی مدیرانش به حال خود رها شده و در بین رشته‌های متعدد ورزشی ملی حفاری نگاهی به عقبه و سابقه آن نمی‌شود.

گفتنی است ملی حفاری خوزستان اکنون با تفاضل منفی ۳۳ و شش امتیاز آخرین تیم جدول رده‌بندی فوتسال ایران است که تاریخ فوتسال ایران هرگز مشابه این وضعیت را برای این باشگاه اسم و رسم دار خوزستانی به یاد نمی‌آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.