کد خبر : 212253
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 8:17
-

اصولی:به دنبال پخش زنده تلویزیونی لیگ برتر فوتسال هستیم/با تیم‌های مطرح دنیا بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم

اصولی:به دنبال پخش زنده تلویزیونی لیگ برتر فوتسال هستیم/با تیم‌های مطرح دنیا بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم

عضو هیات رییسه و سرپرست کمیته فوتسال با بیان اینکه تیم‌های مطرح دنیا به‌دنبال برگزاری دیدار با ایران هستند گفت: در تلاش هستیم تا مقدمات پخش زنده دیدارهای لیگ برتر به خصوص در هفته‌های روزهای پایانی را فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،احسان اصولی در خصوص تلاش کمیته فوتسال برای پخش زنده دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران برابر ایتالیا در شبکه سه صدا و سیما اظهار داشت: فوتسال از رشته‌های ورزشی پر افتخار کشورمان به حساب می آید و علاقمندان زیادی را در خود جای داده است. از نظر استعداد نیز در سراسر ایران شاهد این هستیم که در سالن‌های هر شهر جوانان زیادی مشغول به فعالیت در رشته فوتسال هستند و این نشان می‌دهد که پایه در این رشته به خوبی بنا شده است.

وی ادامه داد: از این رو می‌طلبد که باید هم‌سنگ و هم وزن این افتخارات و استعدادها به جایگاه فوتسال توجه شود. یکی از این کارها که باید در این مورد انجام شود، پخش زنده تلویزیونی است که می‌تواند از شبکه جوان و پربیننده سه اتفاق بیفتد. خدا را شکر مسوولان این شبکه به این موضوع به خوبی واقف هستند و همکاری لازم را در این خصوص با ما داشتند.

به دنبال پخش زنده تلویزیونی لیگ برتر فوتسال هستیم

اصولی یکی از هدف‌گذاری‌های کمیته فوتسال را تعامل با صدا و سیما دانست و گفت: در تلاش هستیم تا پخش زنده بازی‌های لیگ برتر به خصوص در روزهای پایانی را داشته باشیم. همچنین پخش بازی‌های فوتسال تیم امید و تیم زیر ۱۹ سال که در بهمن ماه به مسابقات کافا اعزام می‌شوند از برنامه های ما است. 

با تیم‌های مطرح دنیا بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ایران پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر گفت: برای حضور در بازی‌های مقدماتی آسیا و آماده‌سازی جهت حضور در جام ملت‌های آسیا که شهریورماه برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی خوبی کردیم. می‌خواهیم از فیفادی‌ها استفاده کرده و هم اوایل سال و هم قبل از جام ملت‌ها با تیم‌های طراز اول و مطرح دنیا دیدار تدارکاتی برگزار کنیم. قصدمان این است با تیم های نه چندان مطرح بازی تدارکاتی نداشته باشیم. 

اصولی افزود: باید در دیدارهای تدارکاتی با کیفیت، محک خوبی بخوریم تا نقاط ضعف و قوت تیم شناسایی شود. چند تیم سطح اول دنیا نیز در فروردین ماه اعلام آمادگی کردند و امیدواریم برگزاری این بازی‌ها نهایی شود.

نبود تیم‌های پایه خلا بزرگی برای فوتسال است

وی در خصوص تیم‌های پایه فوتسال نیز گفت: تشکیل تیم‌های پایه از اولویت‌های ماست که به عنوان ذخیره انسانی همواره تیم اصلی را تقویت می‌کند و نقاط ضعف این تیم را برطرف خواهد کرد. همیشه می‌توانیم با تشکیل تیم‌های پایه، تیم اصلی را سر پا نگه داریم. می‌توانیم از بازیکنانی که در تیم‌های پایه خودشان را پیدا می‌کنند، در تیم بزرگسالان استفاده کنیم. نبود تیم‌های پایه خلا بزرگی محسوب می شود و فوتسال را با خطر جدی مواجه خواهد کرد.  

سرپرست کمیته فوتسال در خصوص حواشی زیادی که برای تیم ملی بعد از جام جهانی به وجود آمد، گفت: توقعی که ایجاد شده، توسط خود فوتسالی‌ها به وجود آمده و جایگاه این رشته، جایگاه کمی هم نیست. خیلی از دوستان که برخی مسائل را مطرح کردند، زمان حضورشان هم جایگاهی نزدیک به همین شرایط فعلی تیم ملی فوتسال به وجود آوردند اما انتظارات هم از تیم ملی در جام جهانی بیشتر از این بوده است.

اصولی ادامه داد: امیدوارم با همدلی، اتحاد و مشارکت همه دوستان ورزشی به خصوص اهالی فوتسال، این رشته پر افتخار روز به روز تقویت شود تا به سطح اول جهان برسیم. امیدوارم بتوانیم به قهرمانی آسیا که کار سختی برای ما نخواهد بود و افتخارآفرینی در جام جهانی بعدی نیز دست پیدا کنیم و در نهایت باعث خوشحالی مردم عزیز کشورمان شویم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.