کد خبر : 212274
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 11:10
-

جلسه سرنوشت‌ساز کمیته فوتسال/دوشنبه وضعیت کادرفنی تیم ملی مشخص می شود

جلسه سرنوشت‌ساز کمیته فوتسال/دوشنبه وضعیت کادرفنی تیم ملی مشخص می شود

جلسه سرنوشت ساز کمیته فوتسال در خصوص شرایط تیم ملی بزرگسالان و تعیین سرمربی تیم جوانان هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال ایران سال ۲۰۲۱ میلادی را با انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی ایتالیا به پایان رساند که حاصل این دیدارها یک برد و یک باخت برای ایران بود.

تیم ملی در حال حاضر مسابقه دیگری در پیش ندارد و باید چشم انتظار قرعه کشی مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا و در نهایت برگزاری بازی‌های این مرحله در فروردین ۱۴۰۱ باشد.

بعد از جام جهانی و با بالا گرفتن هجمه‌ها و انتقادات از کادر فنی تیم ملی فوتسال، حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که ناظم الشریعه در بازی با ایتالیا هم سرمربی تیم ملی است و بعد از بازگشت از ایتالیا، تصمیم لازم برای تیم ملی گرفته خواهد شد.

تقویت کادر فنی تیم ملی و تغییر دستیاران ناظم الشریعه یکی از گزینه‌های کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال بود که این مورد برای بازی با ایتالیا هم لحاظ شد. در واقع تیم ملی بدون محمد هاشم زاده و جلیل دوران به ایتالیا سفر کرد و احتمال دارد در صورت ادامه کار ناظم الشریعه، فرد جدیدی به عنوان دستیار او انتخاب شود.

گزینه دیگر کمیته فوتسال و فدراسیون، حضور سرمربی و کادر فنی جدید بود. همانطور که ذکر شد بررسی تغییر احتمالی در تیم ملی به بعد از مسابقه با ایتالیا موکول شد. در همین ارتباط قرار است روز دوشنبه هفته آینده جلسه‌ای در کمیته فوتسال برگزار شود تا وضعیت تیم ملی برای ادامه کار با ناظم الشریعه و یا انتخاب سرمربی جدید مشخص شود.

البته ناظم الشریعه که حتی با تیم ملی فوتسال در سال ۲۰۱۶ در رده سوم جام جهانی قرار گرفته است، از حمایت احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال برخوردار است اما بعضی دیگر از اعضای کمیته فوتسال و حتی بعضی از مسئولان فدراسیون روی گزینه‌های دیگر نظر دارند.

موضوع دیگر جلسه هفته آینده، تعیین تکلیف سرمربی تیم فوتسال زیر ۱۹ سال است. تیم زیر ۱۹ سال قرار است حدود یک ماه دیگر در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی (کافا) شرکت کند ولی هنوز مشخص نیست چه کسی هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. مذاکرات غیر رسمی با یکی، دو مربی صورت گرفته است اما به نظر می‌رسد مربیان مدنظر ابتدا منتظر تعیین تکلیف نیمکت تیم ملی بزرگسالان هستند تا بر این اساس به پیشنهاد حضور در تیم جوانان پاسخ مثبت یا منفی بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.