کد خبر : 212618
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 13:19
-

عراقی زاده : داور بازی با مقاومت شرایط روحی مناسبی نداشت/این شکست به تجربیاتمان اضافه خواهد کرد

عراقی زاده : داور بازی با مقاومت شرایط روحی مناسبی نداشت/این شکست به تجربیاتمان اضافه خواهد کرد

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان اعتقاد دارد بازیکنان تیم فوتسال این باشگاه، در دیدار مقابل مقاومت البرز دچار غرور کاذب شدند و همین موضوع زمینه‌ساز شکست آنها شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد حسین عراقی زاده عضو هیات مدیره و قائم مقام گیتی پسند در خصوص دیدار تیم خود و تیم مقاومت البرز که منجر به باخت گیتی پسند شد گفت : در ابتدا به مجموعه مقاومت البرز به خاطر کسب سه امتیاز تبریک می گویم.
وی افزود: بازیکنان ما دچار غرور کاذب شده بودند و در نیمه اول قافیه را واگذار کردند و در اصل نیمه اول کل بازی را باختیم و گرنه در نیمه دوم نتیجه مساوی شد.
عضو هیات مدیره گیتی پسند گفت : بازیکنان ما در این بازی تنبیه شدند تا بدانند اسم ها و عناوین در زمین امتیاز نمی گیرند بلکه هر تیمی مزد تلاش داخل زمین را می گیرد.
وی افزود: البته با در اختیار داشتن این کادر و این بازیکنان قطعا اعتقاد داریم که آنان همچون دور رفت دیگر چنین اشتباهاتی نخواهند کرد.
عراقی زاده گفت: با درایت محمد کشاورز و داشتن بازیکنانی که حرفه ای فکر می کنند تا پایان هفته پانزدهم در صدر جدول قرار داریم که این نشان دهنده تیم با کیفیت ماست و از این به بعد نیز با درایت آنها به مسیر رو به رشد خود ادامه می دهیم و این بازی را فراموش می کنیم و صرفا به تجربیاتمان اضافه خواهد شد.
قائم مقام گیتی پسند در ادامه در خصوص داوری این بازی گفت: از آقای محرابی افشار که احترام خاصی برای ایشان قائلم انتظار بیشتری داشتم ولی ایشان به نظر من دیروز شرایط مناسب روحی برای اداره این دیدار نداشتند و تمرکز ایشان در لحظاتی از بازی از دست رفت و اشتباهات تاثیر گذاری در زمانهائی از بازی داشتند و در جاهائی که داور دوم ایشان (آقای رودساز) نیز بسیار پر اشتباه سوت زد، ایشان نتوانستند در گرفتن تصمیمات درست آقای رودساز را کمک کنند.
وی افزود ما همچنان به آقای محرابی افشار بعنوان یک داور بین المللی احترام می گذاریم و ایشان یک سرمایه ملی هستند و امیدواریم در ادامه راه تصمیمات اشتباه داوری در نتایج تیم ها تاثیر گذار نباشد.
عراقی زاده در پایان گفت : فیلم اشتباهات داوری را در اختیار کمیته داوران و رسانه ها قرار خواهیم داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸

بد بخت فوتسال که تو درباره مسائلش حرف میزنی
و بدبخت تر گیتی پسند.

ناشناس شنبه , ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷

دو کلام از مادر عروس