کد خبر : 212697
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 11:15
-

صانعی:منتظرم فدراسیون مابقی مطالباتم را بدهد/در خانواده ام بحث تیم ملی می شود خجالت می کشم

صانعی:منتظرم فدراسیون مابقی مطالباتم را بدهد/در خانواده ام بحث تیم ملی می شود خجالت می کشم

سرمربی سابق تیم فوتسال جوانان ایران در واکنش به احتمال بازگشت به این تیم گفت: فدراسیون فوتبال اول باید برادری‌اش را ثابت کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی صانعی سرمربی سابق تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران درباره دریافت بخشی از مطالباتش از فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون ۳۰ درصد از مطالبات ما را پرداخت کرد و منتظر هستیم مابقی را هم بپردازند. زمان زیادی از قرارداد ما گذشته است و همین حالا ارزش پولمان نسبت به چند سال قبل یک چهارم شده است. با این وضعیت، ارزش همین پول تا دو ماه دیگر بازهم نصف می‌شود.

سرمربی سابق تیم فوتسال جوانان ایران افزود: مطالبات من مربوط به انتهای سال ۹۷، سال ۹۸ و مقداری از سال ۹۹ بود اما برای سایر اعضای کادر فنی مربوط به سال‌های ۹۸ و ۹۹ بود. مابقی مطالبات رقمی نیست و امیدوارم فدراسیون زودتر این پول را هم بپردازد.

صانعی در خصوص اینکه گفته می‌شود مجدداً با وی مذاکراتی برای بازگشت به تیم‌های پایه گرفته شده است، تصریح کرد: صحبت‌هایی شده ولی اینکه رسماً مذاکره بشود نه. حرف اصلی این است که فدراسیون اول باید پول ما را تسویه و برادری اش را ثابت کند و بعد صحبت از تیم‌های پایه بشود. اگر در خانواده ام بحث تیم ملی بشود خجالت می کشم چون باید دوباره مجانی کار کنیم. پول ما را بعد از چند سال و با ارزش یک چهارم کمتر پرداخت کردند و هنوز هم تسویه حساب نشده است.

وی خاطرنشان کرد: کدام مسئول یا آدم عادی با این شرایط کار می‌کند که پولش را سه، چهار سال بعد بگیرد؟ البته بخشی از این مشکل مربوط به فدراسیون قبل است و فدراسیون فعلی زحمت می‌کشد اما به هر حال باید پولمان را بدهند. هر کاری که لازم بوده است در دوران حضور در تیم‌های پایه انجام داده‌ام. حتی با اتومبیل شخصی خودم برای استعدادیابی به چند شهر سفر کردم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.