کد خبر : 212831
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 19:35
-

اولین اردو بعد از 2 سال تعطیلی؛

سلیمانی روی نام کاپیتان فوتسال زنان خط قرمز کشید!

سلیمانی روی نام کاپیتان فوتسال زنان خط قرمز کشید!

دور نخست اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال زنان با هدایت فروزان سلیمانی از پایان هفته جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که فدراسیون فوتبال هنوز به صورت رسمی روی خروجی سایت خود نام فروزان سلیمانی را به عنوان سرمربی اعلام نکرده، اما توافقات نهایی شده و حتی قرار برگزاری نخستین اردو و بازیکنان دعوت شده به اردو نیز مشخص و اعلام شده است. 

براساس فهرست نفراتی که فروزان سلیمانی برای برپایی نخستین دور آماده‌سازی تیم ملی در اختیار مسئولان فدراسیون فوتبال قرار داده، ۲۰ بازیکن از سوی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان به اردوی ملی دعوت شده‌اند. 

اسامی نفرات دعوت به اردوی تیم ملی فوتسال زنان:

فرزانه توسلی، اعظم آخوندی، نسترن مقیمی، مهتاب بنایی، الهام عنافجه، نسا احدی، مارال ترکمان، فاطمه رحمتی، فرشته خسروی، سحر زمانی، یاسمن پاکجو، مهسا علی‌مددی، فاطمه تراهی، سارا شیربیگی، طاهره مهدی‌پور، سحر پاپی، فاطمه پاپی، راحله رفیعی، مهسا کمالی و هما آقایی. 

گفتنی است که از نکات ویژه و جالب‌توجه فهرست تیم ملی فوتسال زنان، عدم دعوت از نسیمه غلامی و فاطمه اعتدادی دو ستاره نامدار شاغل در باشگاه پیکان بوده و هم‌چنین خبری از دعوت فرشته کریمی لژیونر فوتسال زنان در کویت برای نخستین اردوی تیم‌ملی نیست. 

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، نخستین اردوی تیم ملی فوتسال زنان بعد از ۲ سال تعطیلی، از جمعه ۱۷ دی‌ماه آغاز و تا دوشنبه ۲۰ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

این خانم به هیچ عنوان شایستگى سرمربى تیم ملى را ندارد تا دیر نشده فدراسیون باید ایشان را برکنار کند وگرنه با تصمیمات غلط خودش فوتسال بانوان را نابود خواهد کرد