کد خبر : 212809
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 10:34
-

باید به مقاومت و بازیکنان آن احترام گذاشت

کشاورز: سرمربی گیتی پسند یک بار دیگر بازی را نگاه کند ، به این باور خواهد رسید که هر ۲ تیم موقعیت های بسیار زیادی داشتند

کشاورز: سرمربی گیتی پسند یک بار دیگر بازی را نگاه کند ، به این باور خواهد رسید که هر ۲ تیم موقعیت های بسیار زیادی داشتند

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با اشاره به شگفتی سازی این تیم در مقابل تیم صدر جدولی گیتی پسند گفت که این تیم قابلیت حضور در جمع بهترین ها و قرار گرفتن در صدر جدول را دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با اشاره به شگفتی سازی این تیم در مقابل تیم صدر جدولی گیتی پسند گفت که این تیم قابلیت حضور در جمع بهترین ها و قرار گرفتن در صدر جدول را دارد.

فرهاد کشاورز افزود: بازی در مقابل گیتی پسند که موفق شدیم با نتیجه ۶ بر صفر این تیم را شکست بدهیم، نشان از کیفیت بالای بازیکنان تیم مقاومت دارد که باید به آنها درود فرستاد.

وی با بیان اینکه سه تا چهار هفته اسیر زیبایی های ورزش شده بودیم اظهار داشت: این امر سبب شد تا  قبل از بازی با گیتی پسند  بخشی از موقعیت هایمان تبدیل به گل نشود و با وجود شایستگی از سه امتیاز محروم شویم.

کشاورز عنوان کرد: اکنون  با موفقیت  در مقابل بهترین تیم لیگ برتر فوتسال کشور(گیتی پسند)  توانمندی های خود را به تمام ایران ثابت کرده ایم  که در واقع شروعی برای نتایج درخشان آینده تیم مقاومت در نیم فصل دوم  خواهد بود.

وی با انتقاد از صحبت های سرمربی  تیم گیتی پسند  گفت :  این سرمربی  عنوان کرده که تیمش از موقعیت های بیشتری نسبت به مقاومت البرز برخوردار بوده اما تصور بنده بر این است که اگر یک بار دیگر بازی را نگاه کنند به این باور خواهند رسید که هر ۲ تیم موقعیت های بسیار زیادی داشتند.

کشاورز با اشاره به اینکه سبک مقاومت مالکانه و از دفاع به حمله است، بیان داشت:   در دور رفت و برگشت موفق شدیم تا توانمندی های خود را در مقابل بهترین تیم لیگ از نظر کیفیت بازی، بازی مالکانه و سرعت انتقال به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: فوتسال مقاومت تیم خوبی است و باید به این تیم و بازیکنان آن احترام گذاشت و باید بدانند که مقاومت تیمی است که قابلیت قرار گرفتن در بالای جدول و حضور در جمع بهترین ها را دارد، ما این را به سختی به دست آوردیم و به راحتی از دست نخواهیم داد.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت ضمن تشکر از سپاه امام حسن مجتبی(ع) در همراهی این تیم تاکید کرد: ستاره های مقاومت در حال معرفی خود به فوتسال ایران هستند.

 تیم فوتسال مقاومت  اکنون با ۲۸ امتیاز در مکان پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.