کد خبر : 212865
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 11:52
-

در بازی رفت درس بزرگی گرفتیم

جنگی: برای دیدار با مس انگیزه داریم /به هیچ وجه سقوط به لیگ یک چیپس را تهدید نمی‌کند

جنگی: برای دیدار با مس انگیزه داریم /به هیچ وجه سقوط به لیگ یک چیپس را تهدید نمی‌کند

سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل گفت: مقابل تیم مس سونگون از پیش بازنده نیستیم و بازیکنان برای این دیدار انگیزه دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،  سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل گفت: مقابل تیم مس سونگون از پیش بازنده نیستیم و بازیکنان برای این دیدار انگیزه دارند.

محسن جنگی در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل مس سونگون در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی سختی در پیش داریم. مس چهار دوره قهرمان ایران شده و در حال حاضر از بازیکنان برزیلی استفاده می‌کند و از مربی خلاقی نیز بهره می‌برد.

وی افزود: این هفته بازیکنان‌مان تمرینات تاکتیکی خوبی پشت‌ سر گذاشته و باانگیزه ظاهر شدند. امیدوارم اتفاق خوبی برای چیپس کامل رقم بخورد و نتیجه قابل قبولی در این دیدار کسب کنیم.

سرمربی چیپس کامل بیان کرد: در بازی رفت ۱۱ گل از این تیم در تبریز دریافت کردیم. مس سونگون در آن بازی درس بزرگی به ما داد. باید حرفه‌ای فکر کنیم و ساختارمان حرفه‌ای باشد. در حال حاضر که می‌خواهیم مجددا مقابل این تیم بازی کنیم، بازیکنان ما با تجربه‌تر شده‌اند. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. در حال حاضر محمدجواد رضایی مصدوم و حسین عظیمی نیز محروم است و این ۲ بازیکن را در این بازی در اختیار نداریم.

جنگی در خصوص تساوی تیمش مقابل حفاری اهواز در هفته گذشته یادآور شد: آن دیدار بازی مرگ و زندگی برای حفاری به حساب می‌آمد. حفاری اهواز سابقه خوبی در لیگ برتر دارد اما امسال در قعر جدول به سر می‌برد. برنامه‌ریزی کرده بودند تا از تیم ما امتیاز بگیرند و خودشان را برنده این بازی می‌دانستند.

وی خاطرنشان کرد: آن زمان سه مرتبه از حفاری پیش افتادیم و می‌توانستیم با سه امتیاز به مشهد بازگردیم اما باز هم خدا را شاکریم که توانستیم یک امتیاز از حفاری اهواز بگیریم و این تیم را در در انتهای جدول نگه داریم. البته جایگاه حفاری قعر جدول نیست اما امسال شانس با آن یار نبوده است.

جنگی در خصوص جایگاه چیپس کامل در لیگ برتر گفت: به هیچ وجه سقوط به لیگ یک چیپس را تهدید نمی‌کند. در دیدار با راگا ۲ بر یک جلو بودیم که بازی نیمه‌تمام ماند. اگر کمیته انضباطی سه امتیاز آن دیدار را به تیم ما بدهد، به جایگاه هشتم جدول می‌رسیم. در مجموع از روز نخست تشکیل تیم به دنبال ثبات در لیگ بوده‌ایم و امروز به رده ششم فکر می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.