کد خبر : 212876
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 12:33
-

سرمربی فرش‌آرا مشهد: فرش‌آرا غایبان زیادی در بازی با گیتی‌پسند دارد/ از پیش بازنده نیستیم

سرمربی فرش‌آرا مشهد: فرش‌آرا غایبان زیادی در بازی با گیتی‌پسند دارد/ از پیش بازنده نیستیم

سرمربی فرش‌آرا مشهد درباره وضعیت بازی پیش روی این تیم با گیتی‌پسند گفت: چهار بازیکن تاثیرگذار خود را در این دیدار در اختیار نداریم. سینا ممبینی، هاشم فرج‌زاده و خودم در این دیدار به علت مصدومیت و سعید سروری را به علت محرومیت در اختیار نداریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، قدرت بهادری در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: همچنین سه بازیکن فرش‌آرا نیز به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل را از دست داده‌اند. با بازیکنان جوان مقابل گیتی‌پسند حاضر خواهیم شد اما این مشکلات باعث نخواهد شد از قبل بازنده باشیم.

وی افزود: مقابل تیم بزرگ گیتی‌پسند بازی سختی داریم. گیتی‌پسند به لحاظ ساختار، کادر فنی و بازیکنان از بهترین‌های ایران به‌شمار آمده و بازیکنانش از بهترین‌های تیم ملی هستند.

بهادری گفت: فرش‌آرا با توجه به مصدومیت بازیکنانم با تعداد نفرات اندکی در این دیدار حاضر خواهد شد. با وجود شرایط خاصی که داریم اما هم‌قسم شده‌ایم تا نتیجه آبرومندانه‌ای کسب کنیم.

سرمربی فرش‌آرا مشهد گفت: هفته گذشته مقاومت کرج در اصفهان به گیتی‌پسند ۶گل زد و بازی را برد. این موضوع حاکی از آن است که چندین سال است در لیگ برتر فوتسال ایران تیم‌ها از پیش‌ برنده نیستند. فرقی نمی‌کند تیم بالا یا قعر جدول باشد.

وی در خصوص شکست تیمش مقابل کراپ الوند یادآور شد: با وجود اینکه با نفرات اندکی در آن دیدار حاضر شدیم اما بازیکنان‌مان با تعصب بازی کردند. به خوبی کراپ را آنالیز کرده و روی نقاط ضعف و قوت آنان کار کرده بودیم. موقعیت آنچنانی هم به کراپ ندادیم اما با یک گل‌ به‌ خودی بازی را واگذار کردیم.

سرمربی فرش‌آرا گفت: در مجموع عملکرد خوبی مقابل کراپ داشتیم. اگر عملکرد خوب ما تداوم داشته باشد، می‌توانیم مقابل گیتی‌پسند نتیجه خوبی کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.