کد خبر : 213020
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 18:17
-

هفته شانزدهم لیگ‌برتر فوتسال کشور؛

کامبک در کامبک گیتی‌پسند مقابل فرش‌آرا/ چیپس لحظه آخر به دهان مس مزه کرد/ تلافی کراپ مقابل زرند با خوراکچی

کامبک در کامبک گیتی‌پسند مقابل فرش‌آرا/ چیپس لحظه آخر به دهان مس مزه کرد/ تلافی کراپ مقابل زرند با خوراکچی

رقابتهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال ایران با نتایج متفاوت به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شانزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران دیدارهای مختلفی به انجام رسید که دو دیدار حساس آن در شهر مشهد و مصاف مدعیان قهرمانی با نمایندگان فوتسال خراسان بود.

در سالن شهید بهشتی تیم صدرنشین گیتی پسند برابر فرش آرا به میدان رفت که خیلی زود توانست با سه گل حاکم مطلق توپ و میدان شود و با همین برتری علیرغم موقعیت‌های زیادی که پس از آن به دست آورد راهی رختکن شود. نیمه دوم اما در شروع برای شاگردان محمد کشاورز مطلوب نبود چراکه قدرت بهادری و شاگردانش موفق شدند تا در کامبک ای خیره کننده در عرض چهار دقیقه هر سه گل خورده خود را تلافی کند.

گیتی پسند اصفهان که برای حفظ صدرنشینی خود چاره‌ای جز کسب سه امتیاز نداشت بر فشار حملات خود اضافه کرد و توانست در ادامه دو گل دیگر را برای پیروزی در دیار امام رضا به ثبت برساند. در سمت دیگر میدان اما فرش‌آرا در فاصله ۱۱ دقیقه به پایان بازی ۵ خطا شد تا قدری دست به عصاتر بازی را دنبال کرده و در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ حریف خود را با ۳ امتیازی که از مشهد بیرون می‌رفت بدرقه کند. 

 

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که با توجه به حواشی و شایعات پیوستن تراکتورسازی به این باشگاه هفته پرتنشی را پشت سر گذاشته بود برابر دیگر تیم مشهدی چیپس کامل مشهد د در سالن کارگران قرار گرفت. شاگردان حمید بی غم در این بازی علی رغم مالکیت توپ و میدان در واپسین دقایق بازی اسیر حریف خود شده و با تک گل عیدی با شکست راهی رختکن شدند.

تیم رنجوری در نیمه دوم علیرغم دریافت گل زودهنگام در نیمه مربیان با تمام توان روی به حفظ و حفاظت از تک امتیاز خود آورد و در حالی که تا آخرین لحظات نیز در این مهم موفق بود با گل سه امتیازی مسی‌ها توسط حمزه کدخدایی رویاهای خود را از دست رفته دید تا چشم به بازی‌های آینده داشته باشد. مس با این سه امتیاز همچنان نفس به نفس گیتی‌پسند در کورس قهرمانی جدول باقی ماند تا چشم به لغزش حریف خود بدوزد. 

 

در حالیکه بازی رفت تیم های کراپ الوند و فولاد زرند با تساوی در سالن الوندی ها به پایان رسیده بود این تیم با سرمربی جدید خود موفق به تحمیل شکست سنگین به نماینده فوتسال استان کرمان شد. تیم محمود خوراکچی در نیمه دوم این بازی با عطش به گلزنی زیاد توانست در زمان به ثمر رساندن ۶ گل تفاضل خود را نیز در کورس با مدعیان قهرمانی بهبود ببخشد تا منتظر دیدارهای رودررو با حریفان خود باشد.

نتایج سایر دیدارهای امروز به شرح ذیل است:

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.