کد خبر : 213250
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 8:39
-

درخشش غلامی پیش چشمان سلیمانی

درخشش غلامی پیش چشمان سلیمانی

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال زنان بعد از حذف نامش از جمع ملی‌پوشان، درخششی ویژه‌ای مقابل چشمان سرمربی تیم ملی داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال زنان بعد از حذف نامش از جمع ملی‌پوشان، درخششی ویژه‌ای مقابل چشمان سرمربی تیم ملی داشت.

 

 نسیمه غلامی ستاره ۳۵ ساله تیم فوتسال زنان پیکان که هفته گذشته و بعد از شکل‌گیری دوباره تیم ملی بعد از ۲ سال متوجه شد جایی در فهرست نفرات جدید تیم ندارد و فروزان سلیمانی سرمربی جدید تیم ملی روی نام او خط قرمز کشیده بود، با انگیزه‌ای مضاعف مهیای رویارویی با ملی‌حفاری اهواز شد.

غلامی که به دنبال نشان دادن آمادگی و انگیزه بالای خود مقابل چشمان سرمربی جدید تیم ملی بود، از همان ابتدای مسابقه تلاش کرد تا بتواند دروازه ملی‌حفاری را که هدایت آن برعهده فروزان سلیمانی است و سرمربی تیم ملی همزمان با عرصه ملی، در باشگاهی هم فعالیت دارد، فرو بریزد اما شوت‌های نسیمه غلامی به گل نرفت.

اما دوندگی بی‌امان و تلاش کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال زنان سرانجام به بار نشست و او در قامت گلساز درخشید و سحر زمانی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا یکی از ۲ گل پیروزی‌بخش پیکان را در مسابقه امروز ساخته باشد.

 

نسیمه غلامی در این فصل از فوتسال زنان در تیم پیکان حضور دارد و تاکنون توانسته ۷ بار برای تیمش گلزنی کند و غیبت او در فهرست جدید تیم ملی، اتفاق سوال‌برانگیزی بود که هنوز کادرفنی جدید پاسخی برای آن ارائه نکرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.