کد خبر : 213309
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 8:21
-

کرونا سه ملی پوش را از اردو دور کرد!

کرونا سه ملی پوش را از اردو دور کرد!

نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتسال زنان عصر امروز با حضور ۱۶ بازیکن و در غیاب ۳ بازیکن دعوت‌شده به انجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتسال زنان عصر امروز با حضور ۱۶ بازیکن و در غیاب ۳ بازیکن دعوت‌شده به انجام رسید.

 

 تیم ملی فوتسال زنان بعد از ۲ سال تعطیلی امروز به صورت رسمی تشکیل اردو داد و از ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز ملی فوتبال، نخستین جلسه تمرینی شاگردان فروزان سلیمانی برای شرکت در رقابت‌های کافا ۲۰۲۲ با حضور تیم‌های قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان برگزار شد.

 

در این جلسه تمرینی از میان ۱۹ بازیکن دعوت شده به اردوی ملی، ۳ بازیکن غایب بودند؛ فرزانه توسلی، نسترن مقیمی و فاطمه تراهی ۳ بازیکن تیم فوتسال زنان نصر فردیس کرج به علت ابتلا به ویروس کرونا و مثبت شدن تست‌هایشان نتوانستند تیم ملی را در اردوی فعلی همراهی کنند و بعد از مشخص شدن پاسخ تست کرونا به خانه رفتند.

 

باید دید تصمیم فروزان سلیمانی برای اردوهای بعدی چه خواهد بود و آیا از نفرات جایگزین استفاده می‌کند یا با بهبود شرایط کرونایی این ۳ بازیکن آن‌ها فرصت حضور در اردوی ملی را به دست می‌آورند.

 
 

گفتنی است شاگردان سلیمانی قرار است در مسابقات قهرمانی فوتسال زنان CAFA 2022 که از ۱۹ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۸ دی‌ماه تا ۸ بهمن ماه) به میزبانی کشور تاجیکستان، شهر دوشنبه برگزار می‌شود، شرکت نمایند.

 

اردوی فعلی تیم ملی فوتسال زنان تا روز دوشنبه ۲۰ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.