کد خبر : 213400
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 9:24
-

پشتوانه‌سازی خوبی صورت نگرفته است

توسلی:فوتسال به فراموشی سپرده شده بود / مدیون هم‌تیمی‌های خوبم در تیم سایپا هستم

توسلی:فوتسال به فراموشی سپرده شده بود / مدیون هم‌تیمی‌های خوبم در تیم سایپا هستم

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان با تاکید بر اینکه زمان زیادی از دست رفته است، گفت: با برگزاری اردوهای بیشتر و دیدارهای تدارکاتی باید برای سومین قهرمانی آسیا تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان با تاکید بر اینکه زمان زیادی از دست رفته است، گفت: با برگزاری اردوهای بیشتر و دیدارهای تدارکاتی باید برای سومین قهرمانی آسیا تلاش کنیم.

فرزانه توسلی درباره آغاز اردوهای تیم‌ملی فوتسال زنان گفت: پس از دو سال و نیم اردوهای ملی از سر گرفته شد، ۱۹ بازیکن به اردو دعوت شدند و ۱۴ ملی‌پوش به مسابقات کافا اعزام می‌شوند. این اتفاق را به فال نیک خواهیم گرفت چراکه فوتسال به فراموشی سپرده شده بود و اینک بار دیگر شاهد برگزاری اردوهای ملی و اعزام مسابقات هستیم.

دروازه بان تیم‌ملی فوتسال زنان ادامه داد: در ۲ دوره مسابقات قهرمانی آسیا بازی‌های سختی در دیدار فینال مقابل تیم‌های تایلند و ژاپن داشتیم و توانستیم قهرمان آسیا شویم. این دوره کار بسیار سختی در پیش خواهیم داشت چراکه در این مدت ماه در رکود بوده‌ایم و حریفان در مسابقات خوبی شرکت کردند. کارمان سخت است و متأسفانه در بخش جوان گرایی نیز عملکرد خوبی نداشته‌ایم.

توسلی تاکید کرد: تنها چند بازیکن جوان در مسابقات لیگ دیده شده‌اند و پشتوانه‌سازی خوبی صورت نگرفته است. اگر قرار باشد در قهرمانی آسیا عنوان قهرمانی را کسب کنیم باید زمان از دست‌رفته را جبران کنیم و اردوها به‌صورت فشرده و دیدارهای تدارکاتی بیشتری برگزار شود تا خدا یاری کند و بتوانیم برای سومین بار قهرمانی را به دست آوریم.

گلر تیم‌ملی فوتسال درباره انتخاب فروزان سلیمانی نیز گفت: سلیمانی مربی باتجربه‌ای است، امیدوارم او بتواند به روند رو به رشد فوتسال کمک کند و بتوانیم بار دیگر جایگاه واقعی خود را در آسیا به دست آوریم.

 توسلی درباره حضورش در جمع ده گلر برتر سال ۲۰۲۱ نیز گفت: این عنوان را مدیون هم‌تیمی‌های خوبم در تیم سایپا هستم. اگر آن‌ها نبودند قطعاً نمی‌توانستم به این جایگاه برسم. از شهناز یاری و کادر فنی تیم سایپا نیز تشکر می‌کنم که کمک‌های آن‌ها باعث شد تا چنین عنوانی را به دست آورم.

وی در پایان گفت: امیدوارم که با شروع اردوهای تیم‌ملی، خبرنگاران و رسانه بیشتر از گذشته در کنار ما حضور داشته باشند تا فوتسال به‌حق واقعی خودش برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.