کد خبر : 213402
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 9:26
-

اشتباه کردم که روی دنده شکسته بازی کردم

طیبی: ایران به جمع چهار تیم می‌رفت، امکان داشت بازی کنم/ نگاه رییس فدراسیون به فوتسال بسیار ویژه بوده است

طیبی: ایران به جمع چهار تیم می‌رفت، امکان داشت بازی کنم/ نگاه رییس فدراسیون به فوتسال بسیار ویژه بوده است

لژیونر فوتسال کشورمان گفت: «روی کاستا» بعد از دیداری که آن گل معروف را زدم به رختکن تیم بنفیکا آمد و دنبال من می‌گشت. او از عملکردم و گلی که زدم تمجید کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، لژیونر فوتسال کشورمان گفت: «روی کاستا» بعد از دیداری که آن گل معروف را زدم به رختکن تیم بنفیکا آمد و دنبال من می‌گشت. او از عملکردم و گلی که زدم تمجید کرد.

«حسین طیبی»  در خصوص شرایط خود در تیم بنفیکا، اظهار داشت: همیشه سعی کردم نماینده خوبی برای کشورمان باشم. شرایط امسال تیم بنفیکا خیلی خوب بوده است. هم در جمع چهار تیم جام باشگاه‌های اروپا قرار گرفتیم و هم در لیگ شرایط خوبی داریم. الان هم برای تعطیلات سال نو میلادی به ایران آمده و دوباره باید به پرتغال برگردم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۴ گل زدم و نفر اول تیم ۱۸ گل زده است. البته من به دلیل مصدومیت دنده کمتر از دیگر بازیکنان، بازی کردم. 

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در مورد مصدومیت خود پیش از جام جهانی گفت: هیچ جایی در مورد مصدومیتم صحبت نکردم چرا که آرامش تیم ملی برای من خیلی مهم بود. دنده شماره ۱۰ من شکست و هیچ دکتری به من اجازه بازی نمی‌داد. تمام تلاشم را کردم تا حتی دو دقیقه هم که شده برای تیم ملی بازی کنم. اجازه حرکت نداشتم اما نرم دوی می‌کردم و تمام دکترها به من گفتند که باید چهار هفته استراحت کنم. اگر تیم ایران به جمع چهار تیم می‌رفت، امکان داشت بازی کنم.

طیبی ادامه داد: مصدومیتم از بازی دوستانه با بلاروس شروع شد و اشتباه کردم که روی دنده شکسته بازی کردم چرا که نمی دانستم این اتفاق افتاده است. انقدر درد شدید داشتم به دکتر تیم ملی گفتم و بعد متوجه شدیم دنده من شکسته است. 

وی در خصوص لژیونرهای فوتبال کشورمان در کشور پرتغال بیان کرد: شرایط مهدی طارمی بسیار خوب است و او کاملا در پرتغال شناخته شده است. الان هم علی بیرانوند، علی علیپور و پیام نیازمند به پرتغال آمده‌اند.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در مورد خاطره خود با علیرضا بیرانوند اظهار داشت: یک هفته پیش یک بازی داشتیم و تیم بیرانوند هم در همان هتلی بود که ما هم در آنجا بودیم. داشتم به جلسه فنی می‌رفتم و علی را دیدم و با او سلام و علیک کردم. یکدفعه یکی از بازیکنان تیمشان از کنار ما رد شد و گفت طیبی چطوری؟ حالت خوبه؟ من گفتم علی چه کار کردی با این‌ها. او هم گفت به آن‌ها فارسی یاد دادم.  

طیبی در مورد گل زیبای خود که بازتاب زیادی در سایت های ورزشی دنیا داشت، گفت: خدا را شکر که آن گل را زدم و مهم این بود که مردم خوشحال شدند و پرچم ایران بالا برود. جا دارد از مردم به دلیل حمایت بسیار خوبشان از این گل تشکر کنم. 

وی افزود: روی کاستا بعد از بازی که من آن گل را زدم به رختک تیم آمد و می‌گفت طیبی کجاست؟ وقتی من را دید گفت تو اصلا چه کار ‌می‌کنی؟ بازتاب این گل جهانی بود و بالا رفتن پرچم ایران واقعا برای من خوشحال‌کننده بود. شرایط پیش بیاید باز هم از این گل‌ها می‌زنم. 

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که چرا به عناون بهترین بازیکن آسیا انتخاب نمی‌شود، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم و مسیرم را طی می‌کنم اما به اتفاقات توجه نمی‌کنم. به خیلی از اتفاقات بهتر توجه می کنم. 

طیبی در مورد شرایط تیم ملی نیز اظهار داشت: دو بازی با ایتالیا کردیم و بازی‌های خوبی بود. جا دارد از شهاب‌الدین عزیزی خادم تشکر کنم. همیشه واقعیت‌ها را می‌گویم. نگاه رییس فدراسیون به فوتسال بسیار ویژه بوده است. یک تشکر هم باید از احسان اصولی سرپرست جدید کمیته فوتسال داشته باشم. او را از نزدیک می‌شناسم و می‌دانم که نگاه ویژه‌ای به این رشته دارد. او به ایتالیا هم آمده بود و از نزدیک شرایط را مشاهده کرد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.