کد خبر : 213421
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 12:03
-

مسی‌ها در تبریز؛ چشم انتظار لغزش گیتی‌پسند

مسی‌ها در تبریز؛ چشم انتظار لغزش گیتی‌پسند

مس سونگون برای صعود به صدر جدول و گیتی‌پسند برای حفظ جایگاه صدر جدولی خود به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، فردا سه شنبه با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف انجام می شود و تیم مس سونگون برای صعود به صدر جدول و گیتی پسند برای حفظ جایگاه صدر جدولی خود به مصاف حریفان می روند.

تیم مس سونگون که بر اساس رده بندی سایت معتبر «فوتسال پلنت» جزو ۱۰ تیم برتر باشگاهی جهان در سال ۲۰۲۱ قرار گرفت، تاکنون در جریان بازی های لیگ برتر، فرصت های متعددی را برای صدرنشینی از دست داده و با تساوی و یا باخت مقابل حریفان، این رده جدول را تقدیم گیتی پسند اصفهان کرده و در هفته آتی مترصد لغزش این تیم و تکیه زدن به صدر جدول است.

البته هنوز ۱۰ هفته تا پایان رقابت های این فصل باقی است و مس سونگون برای کسب پنجمین عنوان قهرمانی (گلات) باید در هر بازی برای کسب سه امتیاز به مصاف حریفان برود و همچنین برنده مصاف فینال گونه با گیتی پسند در هفته بیست و دوم در اصفهان باشد.

تیم فوتسال مس سونگون که در یک امتیازی گیتی پسند، صدرنشین این رقابت ها قرار دارد، در هفته هفدهم از این رقابت ها، در تبریز میزبان دیگر نماینده اصفهان، تیم سپاهان خواهد بود که در حال حاضر با ۱۷ امتیاز از ۱۶ بازی در جایگاه دهم جدول قرار گرفته است.

دیدار دو تیم در دور رفت در اصفهان با نتیجه سه بر صفر به سود مس سونگون خاتمه یافته بود و به نظر، تیم مس کار سختی مقابل سپاهان نخواهد داشت، اما نباید بازی را دست کم بگیرد و در این بازی باید به فکر جبران تفاضل گل نیز باشد.

در طرف مقابل، تیم گیتی پسند اصفهان که در این فصل همواره بر صدر جدول تکیه زده، در این هفته در اصفهان از تیم فولاد زرند ایرانیان پذیرایی می کند که با ۱۹ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گرفته است.

گیتی پسند نیز در دیدار رفت با حساب هفت بر یک برنده بازی شد و این تیم نیز به نظر کار دشواری مقابل حریف این هفته خود نخواهد داشت و این گونه به نظر می رسد که صدرنشینی این تیم اصفهانی در پایان رقابت های هفته هفدهم نیز ادامه داشته باشد و رقابت  دو تیم مدعی برای صدرنشینی به هفته های بعدی و پایانی کشیده شود.

تیم گیتی پسند در جدول رده بندی، در ۱۶ بازی انجام داده، ۱۳ برد، یک مساوی و دو باخت کسب کرده و در مقابل ۸۲ گلی که زده ۳۲ بار دروازه اش باز شده است و با ۴۰ امتیاز صدرنشین فعلی این فصل از رقابت هاست.

مس سونگون نیز از این تعداد بازی ۱۲ برد، سه تساوی و یک باخت به دست آورده و ۶۲ گل زده و ۲۲ گل خورده و تا پایان هفته شانزدهم با ۳۹ امتیاز در رده دوم جای گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.