کد خبر : 213609
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 12:11
-

وقتی صاحبان خانه به حساب نمی آیند؛

افتتاح خانه بدون نامداران و بزرگان فوتسال!

افتتاح خانه بدون نامداران و بزرگان فوتسال!

صبح امروز ساختمان جدید تحت مالکیت فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، صبح امروز ساختمان جدید تحت مالکیت فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

 با اعلام قبلی مسئولان فدراسیون فوتبال قرار بود صبح امروز جلسه هیات‌رئیسه در مرکز ملی فوتبال برگزار شود، علت برگزاری این جلسه مهم کاری در ساختمانی خارج از فدراسیون فوتبال این بود که مسئولان فدراسیون قصد داشتند از ساختمان جدیدی در مجاورت مرکز ملی فوتبال بهره‌برداری کنند.

 

پیش از شروع جلسه هیات‌رئیسه و با حضور اعضا، ساختمان «خانه فوتسال» به افتتاح رسید؛ نکته جالب درباره افتتاح این ساختمان این بود که احمدرضا براتی عضو هیات‌رئیسه که مدت‌هاست در ساختمان محل کارش در کمیته تدوین و مقررات حاضر نمی‌شود، با چهره جدیدش قیچی را به دست گرفت و ساختمان جدید تحت مالکیت فدراسیون را افتتاح کرد.

 

تصاویر مخابره شده از داخل ساختمان خانه فوتسال نشان می‌دهد که امکانات و تجهیزات به‌روز و جالب‌توجهی در آن است و اعضای هیات‌رئیسه نیز بعد از افتتاح این ساختمان، بازدیدی از امکانات این ساختمان داشتند.

نکته مهم دیگر درباره مراسم افتتاحیه امروز، غیبت مهرداد سراجی عضو هیات‌رئیسه در تصویر افتتاح خانه فوتسال  بود .مدیر سایپا روز گذشته هم در فضای مجازی واکنش تندی به جلسه امروز داشت و باید دید در ادامه همکاری او با فدراسیون فوتبال بعد از تنش‌های به وجود آمده و اختلافات شدید چگونه خواهد بود.

گفتنی است که بعد از مراسم افتتاحیه جلسه هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال آغاز شد.
نکته دیگر اینکه در این مراسم حتی از یکی از نامدارن فوتسال دعوت نشده بود که این موضوع از سوی مسئولان فدراسیون جای تعجب و تامل دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.