کد خبر : 213837
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 13:43
-

هلند با یک ایرانی در یورو ۲۰۲۲/ ایرانی‌های آذربایجان خط خوردند

هلند با یک ایرانی در یورو ۲۰۲۲/ ایرانی‌های آذربایجان خط خوردند

در مسابقات فوتسال یورو ۲۰۲۲ که از روز چهارشنبه آغاز می‌شود، یک بازیکن ایرانی با لباس تیم ملی هلند به میدان می‌رود اما دو بازیکن ایرانی جمهوری آذربایجان از فهرست نهایی این تیم خط خوردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مسابقات فوتسال قهرمانی اروپا ۲۰۲۲ از روز چهارشنبه این هفته به میزبانی کشور هلند و با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه آغاز می‌شود. در این رقابت‌ها تیم‌های مدعی چون اسپانیا، پرتغال، قزاقستان، ایتالیا و روسیه حضور دارند و در گروه‌های مختلف به مصاف حریفانشان می‌روند.

در مسابقات یورو ۲۰۲۲، یک بازیکن ایرانی هم حضور دارد. امیر ملک آرایی که برای تیم ملی فوتسال هلند بازی می‌کند، به نوعی نماینده ایران هم در این مسابقات خواهد بود.

امیر در حال حاضر ۳۴ ساله است و در گروه نخست یورو با تیم ملی هلند به مصاف پرتغال، صربستان و اوکراین می‌رود.

هلند با یک ایرانی در یورو ۲۰۲۲/ ایرانی‌های آذربایجان خط خوردند
امیر ملک آرایی با لباس تیم ملی هلند

انتظار می‌رفت علاوه بر امیر ملک آرایی، بازیکنان ایرانی دیگری در مسابقات یورو ۲۰۲۲ حضور داشته باشند. تیم ملی فوتسال آذربایجان که در مرحله انتخابی یورو امیر شجاعی و هادی احمدی را در اختیار داشت، در نهایت روی نام این بازیکنان خط قرمز کشید.

لیست تیم ملی فوتسال آذربایجان امروز اعلام شد که در این لیست نامی از احمدی و شجاعی دیده نمی‌شود. این دو بازیکن در مرحله انتخابی برابر مولداوی، یونان و اسلواکی بازی کرده بودند و احمدی حتی دو بار موفق به گلزنی برای آذربایجان شده بود.

هلند با یک ایرانی در یورو ۲۰۲۲/ ایرانی‌های آذربایجان خط خوردند
تمرین تیم ملی فوتسال آذربایجان

آذربایجان در گروه چهارم با تیم‌های اسپانیا، گرجستان و بوسنی و هرزگووین همگروه است و بدون بازیکن ایرانی در یورو ۲۰۲۲ حضور خواهد داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.