کد خبر : 214023
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 21:52
-

به کمک خانواده فوتسال نیاز داریم

شمسایی: در پشتوانه‌سازی ضعیف عمل کردیم/ بزودی سرمربی تیم‌ملی امید هم انتخاب می‌شود

شمسایی: در پشتوانه‌سازی ضعیف عمل کردیم/ بزودی سرمربی تیم‌ملی امید هم انتخاب می‌شود

وحید شمسایی از ضرورت پشتوانه سازی برای تیم ملی فوتسال گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، «وحید شمسایی» در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتسال اظهار داشت: پس از آنکه با اعضای فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال با حضور «آقای عزیزی خادم» چندین جلسه برگزار کردیم. متوجه شدیم که خوشبختانه مباحث فکری ما خیلی بهم دیگر نزدیک است. به همین خاطر خیلی زود توانستیم به نتیجه برسیم و تصمیم‌گیری کنیم. پس از آن هم این انتخاب در هیئت رئیسه مطرح و تصویب شد. تا بعد از این به فکر مفاد قرارداد و مسائل دیگر باشیم.

*برای پیشرفت فوتسال باید پای جوانگرایی بمانیم

وی در واکنش به بالا بودن میانگین سنی لیگ فوتسال و اینکه او چه برنامه‌ای برای جوانگرایی و رسیدگی به فوتسال پایه دارد؛ عنوان کرد: بله. میانگین سنی لیگ فوتسال بالا است. شخص آقای «ناظم‌الشریعه» نیز بارها به درستی به این موضوع اشاره کرده بودند. چرا که ما در سال‌های گذشته در خصوص فوتسال پایه و پشتیبانی از این رده سنی هیچ کاری انجام ندادیم. البته این را هم بگویم که رسیدگی به فوتسال و فوتبال پایه وظیفه مربیان و باشگاه‌ها نیست. بلکه به عهده فدراسیون فوتبال است. ولی آن بخشی که مربوط به ما می‌شود را سعی کردیم در جلسات برگزار شده مطرح کنیم. تا در اولویت قرار بگیرد. چرا که تیم‌ملی زیر ۱۹سال، که هدایت آن را «علی صانعی» به عهده دارد، درحال آماده شدن برای مسابقات کافا است. جدا از این قرار شده که در آینده نه چندان دور سرمربی تیم‌ملی ۱۹ تا ۲۳ سال نیز معرفی شود. چون هدف ما استفاده بهینه از استعدادهای همین رده سنی است. تا بتوانیم ضمن بهره‌برداری از جوان‌ها به آن‌ها فرصت رشد بدهیم. البته این جوان‌گرایی و فرصت دادن به بازیکنان نوپا را در سال ۲۰۰۵ هم شاهد بودیم. همین موضوع چندین سال مارا جزو قدرتمندترین‌های فوتسال قرار داد اگر بخواهیم در این فرایند موفق باشیم باید پای اتفاقات و جوان‌گرایی بایستیم. 

*انتخابم به عنوان سرمربی تیم‌ملی بعد خبری بزرگی داشت

آقای گل فوتسال جهان درپاسخ به اینکه پس از انتخاب او به عنوان سرمربی تیم‌ملی بسیاری از چهره‌های ورزشی و غیرورزشی این انتصاب را مثبت ارزیابی کردند گفت: زمانیکه که اعضای فدراسیون فوتبال و هیئت فوتسال بانظر اقای «عزیزی خادم» بنده را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کردند. بعد خبری بسیار خوبی برایم داشت. اکثر بزرگان هنر و ورزش کشور حمایت کرده این لطف را در حقم داشتند. که فکر می‌کنم حمایت و لطف تک به‌تک این نفرات وظیفه‌ام را خیلی سنگین‌تر می‌کند. چرا که «وحید شمسایی» علامه دهر نیست. نیاز به کمک خانواده فوتسال دارد. صمیمانه عرض می‌کنم هر کدام از نفراتی که فکر می‌کنند، می‌توانند در تمامی زمینه‌ها فکری، مالی و عملی به فوتسال در این مقطع کمک کند، دستشان را می‌فشارم. چون همه ما به تجربیات عزیزانی که اصطلاحاً استخوان خورد کرده این رشته هستند نیاز مبرم داریم. تا همگی در کنار هم قرار بگیریم این زنجیر مودت مستحکم‌تر از گذشته باشد.

*از کمک در هر زمینه‌ای استقبال می‌کنیم

شمسایی در خصوص اینکه از نظرات خادم الشریعه استفاده خواهد کرد یا خیر ادامه داد: قطع به یقین. چرا که او می‌تواند کمک حال ما بوده از تجربیاتش نهایت بهره ببریم. البته همانطور که گفتم نه تنها شخص آقای خادم بلکه هر کدام از عزیزان که می‌توانند ما را در این زمینه کمک کنند ازشان استقبال خواهیم کرد. امیدوارم که بتوانم در کنار شهاب سفال‌منش، مصطفی نظری، تجربیاتمان را روی هم بگذاریم اتفاق‌ات خاصی را رقم بزنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.