کد خبر : 214080
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 - 11:12
-

سلیمانی به دنبال دومین افتخار با تیم ملی زنان (عکس)

سلیمانی به دنبال دومین افتخار با تیم ملی زنان (عکس)

سرمربی باتجربه تیم ملی فوتسال زنان امیدوار است بعد از قهرمانی در آسیا، این‌بار تورنمنتی آسان‌تر از آن را فتح کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،فاصله کوتاه تا آغاز کافا ۲۰۲۲ باعث شد تا فدراسیون فوتبال در تصمیمی ضرب‌العجلی و فوری، فروزان سلیمانی را در فاصله دو هفته تا شروع رقابت‌ها برگزیند و این انتخاب فوری سبب آن شد تا تنها یک اردوی ۳ روزه و سپس یک اردوی ۱ روزه در تهران برگزار شود.

در تمرین دیشب، سلیمانی تلاش کرد تا مسائل تاکتیکی مدنظر خود را به شاگردانش گوشزد کند و آن‌ها نیز در جلسه تمرینی امروز دستورات سرمربی تیم ملی را مرور کردند تا با حداقل تمرین تیم ملی مهیای حضور در کافا ۲۰۲۲ شوند.

سلیمانی که در رزومه کاری‌اش تجربه قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال زنان آسیا در سال ۲۰۱۵ را دارد، امیدوار است حالا با قهرمانی در کافا دومین جام ملی را هم به رزومه خود اضافه کند.

البته که ذکر این نکته ضروری است که به لحاظ فنی، سطح تیم ملی فوتسال زنان ایران در مقایسه با رقبایش که ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان هستند، قابل مقایسه نیست و ملی‌پوشان ایرانی در سطح بهتری نسبت به دیگر رقبای آسیای مرکزی قرار دارند.

به نظر می‌رسد تنها تیم ملی فوتسال زنان ازبکستان بتواند رقیب سرسختی در کافا ۲۰۲۲ باشد که باید دید سرانجام این تورنمنت ۱۰ روزه به میزبانی تاجیکستان چه نتایجی در آن رقم خواهد خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.