کد خبر : 214085
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 - 11:30
-

مارال ترکمان، بدل فرشته کریمی (عکس)

مارال ترکمان، بدل فرشته کریمی (عکس)

پدیده جوان فوتسال زنان، چهره ویژه اردوی تیم ملی است؛ بازیکنی درخشان و آینده‌دار که می‌تواند عضو کلیدی نسل جدید تیم ملی باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جوان‌ترین چهره حاضر در اردوی تیم ملی فوتسال زنان، ستاره ۱۹ ساله تیم فوتسال زنان نصر فردیس کرج است؛ مارال ترکمان. پدیده‌ی فوتسال زنان که در سه سال گذشته روندی درخشان را سپری کرده و توانسته بعد از درخشش در رده‌های سنی پایه در فوتبال، در قامت فوتسالیست کاپیتانی تیم ملی جوانان را به دست آورد و با این تیم عنوان قهرمانی کافا ۲۰۲۰ را به دست آورد.

ترکمان که در کافا ۲۰۲۰ و در تیم جوانان، عنوان ارزشمندترین بازیکن تورنمنت را به دست آورد، حالا در رویای حضور در کافا ۲۰۲۲ است؛ با این تفاوت که او حالا عضوی از تیم ملی بزرگسالان فوتسال زنان ایران شده است.

 

 
این پدیده جوان که در سه سال گذشته در تیم‌های فوتسال زنان سایپا تهران و نصر فردیس کرج درخشیده، مطمئنا می‌تواند یکی از اعضای نسل جدید تیم ملی فوتسال زنان باشد، چرا که همگان اذعان دارند تیم ملی به جوان‌سازی نیاز دارد و ترکمان که زودتر از همتایان خود توانسته پیراهن تیم ملی بزرگسالان را به دست آورد، مطمئنا می‌تواند پرچمدار نسل جدید باشد.

تصاویر شکار شده از تمرین امشب تیم ملی فوتسال زنان توسط سعید زارعیان، شباهت جالبی را از نحوه ضربه زدن به توپ از سوی فرشته کریمی و مارال ترکمان نشان بدهد؛ اتفاقی که همگان امیدوارند در میدان مسابقه هم رخ بدهد و ترکمان بتواند مسیر موفق و پرافتخار کریمی تکرار کند و در سطح قاره آسیا و جهان برای ایران در عرصه فوستال زنان افتخارآفرینی کند.

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.