کد خبر : 214193
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 دی 1400 - 14:06
-

فرصت کم اما انگیزه زیاد برای پوست اندازی

عزم جزم شمسایی برای تغییرات اساسی در تیم ملی

عزم جزم شمسایی برای تغییرات اساسی در تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی برای ایجاد تغییرات در تیم ملی فوتسال مصمم خواهد بود. پس گذشت چند ماه از حذف تیم ملی فوتسال ایران از رقابت‌های جام جهانی لیتوانی و بلاتکلیفی نیمکت تیم ملی بالاخره فدراسیون فوتبال وحید شمسایی، کاپیتان پیشین تیم ملی، را به جای سید محمد ناظم‌الشریعه به عنوان سرمربی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی برای ایجاد تغییرات در تیم ملی فوتسال مصمم خواهد بود.

پس گذشت چند ماه از حذف تیم ملی فوتسال ایران از رقابت‌های جام جهانی لیتوانی و بلاتکلیفی نیمکت تیم ملی بالاخره فدراسیون فوتبال وحید شمسایی، کاپیتان پیشین تیم ملی، را به جای سید محمد ناظم‌الشریعه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال کشورمان معرفی کرد. شمسایی که تقریبا با تاخیر چند ماهه هدایت ملی‌پوشان را برعهده گرفته حالا با توجه به حذف ناباورانه تیم ملی از مسابقات جام جهانی و انتظار خانواده فوتسال برای جبران هرچه سریع‌تر این ناکامی کار سختی را در پیش دارد.

 

بحث جوانگرایی و تغییر نسل از دیگر خواسته‌های مهم جامعه فوتسال از سرمربی جدید تیم ملی فوتسال است چراکه به اعتقاد اکثر کارشناسان این رشته، عدم تغییرات موثر و فقدان جوانگرایی در ترکیب تیم ملی ایران و بهره نبردن از تمامی پتانسیل‌ها در چند سال گذشته بی تاثیر در نتایج به دست آمده نبوده است.

تیم ملی کشورمان که با میانگین سنی بالای ۳۲ سال یکی پیرترین تیم‌های جام جهانی بود و نسبتا زود نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت بی شک حالا بیش از گذشته نیاز به تغییرات اساسی دارد. تغییراتی که با توجه به در پیش بودن مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در فروردین ۱۴۰۱ کار را برای کادر جدید تیم ملی سخت خواهد کرد چرا که شمسایی و کادر فنی اش زمان زیادی برای پائین آوردن میانگین سنی تیم در اختیار ندارند و ممکن است طعم ناکامی را هم در این مسیر دشوار بچشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.