کد خبر : 214189
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 دی 1400 - 13:53
-

امیدوارم فوتسال افت کرده را به جایگاه واقعی برگرداند

اسماعیل پور : شمسایی در زمان بازیگری و مربیگری همواره موفق شده افتخارات خوبی را کسب کند/ قهرمانی در آسیا سخت است

اسماعیل پور : شمسایی در زمان بازیگری و مربیگری همواره موفق شده افتخارات خوبی را کسب کند/ قهرمانی در آسیا سخت است

لژیونر فوتسال ایران در چین از حضور شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، احمد اسماعیل پور بازیکن لژیونر تیم ملی فوتسال کشورمان که در تیم شنزن چین بازی می‌کند درباره انتخاب وحید شمسایی صحبت‌هایی انجام داد.

نظرتان در خصوص انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی چیست؟

افتخاراتی که وحید شمسایی در تیم ملی فوتسال به وجود آورده است برای کسی پوشیده نیست. شمسایی چه در زمان بازیگری و چه در زمان مربیگری همواره موفق شده افتخارات خوبی را کسب کند. شمسایی برند فوتسال ایران محسوب می‌شود و امیدوارم او بتواند فوتسال ایران را که کمی دچار افت شده است را دوباره به جایگاه واقعی برگرداند. همچنین نمی‌توانیم از زحمات ناظم الشریعه چشم پوشی کنیم. به هر حال او هم برای فوتسال ایران زحمت کشیده و موفق شده است افتخارات زیادی را برای تیم ملی به وجود بیاورد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی که مهر ماه برگزار شد در مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم ملی قزاقستان شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آیا تغییر کادر فنی تیم ملی فوتسال به خاطر نتیجه ضعیف در جام جهانی بود؟

من در جریان این موضوع قرار ندارم. خوشبختانه یا متاسفانه به خاطر نتایج خوبی که تیم ملی در دوره قبل جام جهانی در کلمبیا و همچنین قهرمانی در جام ملت‌های آسیا کسب کرده بود، سطح انتظارات از فوتسال بالا رفت. به همین دلیل، چون تیم ملی نتوانست در لیتوانی نتیجه مناسبی را به دست آورد، مسئولان فدراسیون فوتبال هم به این نتیجه رسیدند که فوتسال توقعات را بر آورده نکرده و دست به تغییر کادر فنی تیم ملی زدند. به هر حال همه به خصوص بزرگان فوتسال باید دست به دست هم داده و به شمسایی در تیم ملی کمک کنند. اگر حمایت‌های خوبی از شمسایی صورت بگیرد او قطعا می‌تواند تیم ملی قدرتمندی را برای آینده مخصوصا مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان فرودین سال آینده باید در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا حاضر شود و بعد از آن ملی پوشان باید در مرحله گروهی شهریور ماه به مصاف رقبای خود در جام ملت‌های آسیا برود. 

آیا تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا دوباره عنوان قهرمانی را به دست آورد؟

ما ابتدا باید فروردین در مقدماتی جام ملت‌ها شرکت کنیم که بعید می‌دانم در آن رقابت‌ها مشکلی داشته باشیم. بعد از آن باید شهریور در مرحله گروهی شرکت کنیم. تیم ملی ایران همواره در جمع ۴ تیم پایانی جام ملت‌های آسیا حاضر بوده است و با توجه اینکه تیم ملی قرار است تغییر نسل انجام دهد به نظر من قهرمانی در این دوره کمی سخت خواهد بود. در هر صورت ما تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا در جام ملت‌های آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

احمد اسماعیل پور بازیکن لژیونر فوتسال کشورمان که در تیم شنزن چین بازی می‌کند، در رقابت‌های لیگ این کشور موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.