کد خبر : 214411
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 14:03
-

بی غم: نه من و نه بازیکنانم نمی خواهیم دوم بشویم / موقع پیروزی در کنار تیم بودن کار سختی نیست

بی غم: نه من و نه بازیکنانم نمی خواهیم دوم بشویم / موقع پیروزی در کنار تیم بودن کار سختی نیست

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به پیروزی تیمش مقابل فرش آرا، گفت: از تمامی منتقدان درخواست دارم در زمان شکست نیز در کنار ما و یار تیم باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به پیروزی تیمش مقابل فرش آرا، گفت: از تمامی منتقدان درخواست دارم در زمان شکست نیز در کنار ما و یار تیم باشند.

حمید بی غم افزود: در بازی مقابل فرش آرا خیلی خوب تلاش کردیم، ولی از نظر فوتسالی خوب نبودیم، با اینکه سه امتیاز بازی را نیز کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون خاطرنشان کرد: این نتیجه، ماحصل فشاری است که به روی من و بازیکنانم وارد کردند، من نمی دانم این را در کدام قانونی از ورزش نوشته اند که فلان تیم قبل از شروع مسابقات باید قهرمان لیگ بشود.

وی با بیان اینکه همه تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال تلاش خودشان را برای قهرمان شدن می کنند، عنوان داشت: ما نیز به نوبه خودمان تلاش مان را به کار می بندیم تا پیروز میدان بشویم و نه من و نه بازیکنانم نمی خواهیم دوم بشویم.

بی غم اظهار کرد: از تمامی منتقدان می خواهم در زمان شکست در کنار تیم باشند و الا موقع پیروزی در کنار تیم بودن کار سختی نیست.

تیم مس سونگون ورزقان با برتری ۴ بر ۲ به امتیاز ۴۲ رسید، ولی به دلیل پیروزی این هفته تیم های صدر جدول مس همچنان در رده سوم جدول باقی ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.