کد خبر : 214412
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 14:04
-

شفیعی:خیلی دوست داشتیم حداقل با کمترین امتیاز از تبریز خارج شویم

شفیعی:خیلی دوست داشتیم حداقل با کمترین امتیاز از تبریز خارج شویم

مربی تیم فوتسال فرش آرا با اشاره به بازی خوب شاگردانش مقابل قهرمان چندین دوره لیگ برتر گفت: در بازی مقابل مس موقعیت های زیادی روی دروازه ها خلق شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، مربی تیم فوتسال فرش آرا با اشاره به بازی خوب شاگردانش مقابل قهرمان چندین دوره لیگ برتر گفت: در بازی مقابل مس موقعیت های زیادی روی دروازه ها خلق شد.

احمد شفیعی افزود: بازی مقابل مس سونگون از لحاظ فنی سرعت بالایی داشت و در رفت و برگشت ها موقعیت های زیادی روی دروازه ها خلق شد.

مربی تیم فوتسال فرش آرا خاطرنشان کرد: ما طبق برنامه ریزی هایمان وارد میدان شدیم و خیلی دوست داشتیم حداقل با کمترین امتیاز از تبریز خارج شویم که متاسفانه این اتفاق نیافتاد.

شفیعی عنوان داشت: همان طور که می دانید تیم مس سونگون، تیم خوبی بوده و قهرمان چندین دوره لیگ برتر فوتسال کشور می باشد و بازی کردن مقابل این تیم و بخصوص در تبریز خیلی سخت است.

وی با بیان این اینکه در طول هفته تمرینات کافی انجام داده بودیم، اظهار کرد: تیم ما به دلیل جوان بودن بازیکنان به صورت لحظه ای گل دریافت کرد و با اینکه توانستیم گل دوم را بدست آوریم و فاصله را کم کنیم، معتقد هستیم موفق به گل سوم هم شدیم که از سوی داور رد شد و با این حال ما فیلم این ادعا را داریم و و در وب سایت باشگاه انتشار خواهیم داد.

شفیعی با تشکر از بازیکنان تیمش به خاطر بازی زیبای خودشان مقابل تیم مس، پیروزی تیم مس را نیز تبریک گفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.