کد خبر : 214510
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1400 - 9:26
-

آغاز دور دوم یورو۲۰۲۲ از امشب/پرتغال مقابل میزبان به دنبال قطعی کردن صعود

آغاز دور دوم یورو۲۰۲۲ از امشب/پرتغال مقابل میزبان به دنبال قطعی کردن صعود

دور دوم رقابت های یورو۲۰۲۲ از امشب در هلند آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، دور دوم مسابقات فوتسال یورو۲۰۲۲ از امشب آغاز می شود.

صربستان – اوکراین
هر دو تیم مسابقات را با باخت آغاز کردند. صربستان دو گل زود هنگام توسط مارکو پرشیچ به پرتغال زد اما تیم بدون بازیکن دژان ماژس نتوانست مقابل قهرمان جهان مقاومت کند و نتیجه را ۴ بر ۲ به پرتغال واگذار کرد. اوکراین نیز با برد در نیمه نخست به رختکن رفت. اما در پایان این هلند میزبان بود که ۳ بر ۲ مقابل حریفش پیروز شد. شکست در این بازی برای هر دو تیم یک معنا دارد، خداحافظی از جام و پایان رویای صعود به یک‌چهارم نهایی است.
صربستان با از دادن اسلوبودان رایچوویچ و یووان لازاروویچ تعداد مصدومانش در دیدار افتتاحیه جام بیشتر شده بود و تنها با ۱۱ بازیکن به مصاف مدافع عنوان قهرمانی رفت، موضوعی که هرچه از زمان بازی بیشتر می‌گذشت، بیشتر به چشم می‌آمد. گفته می‌شود نینوسلاو الکسیچ و نیکولا متیوویچ به دیدار دوم خواهند رسید. اوکراین بعد از خوردن گل در اوایل نیمه دوم مقابل هلند، نتوانست به بازی برگردد. اما آن‌ها برای حفظ رکورد صد در صدی صعود به دور حذفی از سال ۲۰۱۰ تاکنون نیاز به برد در این دیدار دارند.
دژان ماژس، سرمربی صربستان: “مسابقه سختی خواهد بود، ما انتظار یک تیم عالی از اوکراین داریم. ما در گذشته مقابل آنها بازی کردیم و انتظار داریم که این دیدار نیز مثل گذشته جذاب باشد. ما احترام زیادی برای اوکراین قائل هستیم. آنها فوتسال مدرن بازی می‌کنند، امیدواریم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم.»
الکساندر کوچنکو، سرمربی اوکراین: “نکته مهم این است که اعتماد به نفس تیم را دوباره به دست آوریم و جو خوبی وجود داشته باشد. من نمی دانم رختکن صربستان چگونه است، اما ما انگیزه زیادی داریم. اگر بخواهیم در یک چهارم نهایی باشیم، این آخرین شانس ماست. صربستان تیم بزرگی است و آنها در سال‌های اخیر رشد زیادی داشته‌اند. آنها بسیار قوی هستند.”
آمار کلیدی: صربستان در مقدماتی جام‌جهانی فوتسال در فوریه ۲۰۲۰، ۵ بر ۲ اوکراین را شکست داده است. صرب‌ها همچین در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶ با گل ثانیه‌های پایان ۲ بر یک موفق به پیروزی مقابل اوکراین شده‌اند و در مرحله گروهی یورو ۲۰۰۷ نیز ۳ بر ۲ از سد اوکراین گذشته‌اند.

پرتغال – هلند
کامبک‌های روز نخست مسابقات هر دو تیم را به آینده امیدوار نگه داشته است. پیروزی در این دیدار برای هر دو آن‌ها به معنای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات است. پرتغال در جام‌جهانی ۴ برد خود ار ۷ پیروزیش را با کامبک مقابل حریفان بدست آورده است. آن‌ها در بازی افتتاحیه نیز نگذاشتند صربستان تعداد گل‌های خود را بیشتر کند تا بتوانند راحت‌تر به بازی باز گردند. پرتغال در دو دیدار دوستانه مقابل هلند در نوامبر موفق شده بود این تیم را با نتایج ۳ بر صفر و ۵ بر ۳ شکست دهد. هرچند به نتایج دیدارهای دوستانه نمی‌توان استناد کرد.
هلند در دیدار مقابل اوکراین درحالی که نیمه نخست را یک بر صفر شکست خورده بود، در ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم به بازی بازگشت و توانست ۳ بر یک از حریفش پیش بیوفتد. این برد به انتظار ۱۷ ساله هلندی‌ها برای رسیدن به پیروزی در مسابقات یورو پایان داد. اما فردا آزمون سختی برای میزبان است.
ژورژه براز، سرمربی پرتغال: «مطمئناً بازی سختی خواهد بود. هلند پس از پیروزی در اولین بازی خود بسیار باانگیزه است و برای این تورنمنت بسیار خوب آماده شده است. آنها چندین بازیکن با کیفیت بسیار بالا دارند که به آنها توانایی بازی به روش‌های مختلف را می‌دهد. زمانی که سال گذشته در دو بازی دوستانه با آنها روبرو شدیم، به سختی توانستیم به پیروزی برسیم. اما به نظر من این دیدار بسیار سخت‌تر نیز هست، زیرا این یک بازی رسمی در تورنمنتی سطح بالاست و آن‌ها میزبان این تورنمت هستند. از سویی امتیازات این بازی به صعود هر دو تیم برای صعود کمک می‌کند.”
مکس تیادن، سرمربی هلند: “همه اتفاقاتی که پس از بازی اول برای ما افتاد، جدید است. بازتاب آن پیروزی در رسانه‌های اجتماعی، مطبوعات و … بسیار زیاد بود. ما شروع بسیار خوبی داشتیم، اما در برابر پرتغال، قهرمان اروپا و جهان کار ما بسیار سخت خواهد بود. آنها بازیکنان زیادی دارند و رقابت با آن‌ها بسیار سخت است. ما می‌دانیم ممکن است در این بازی پیروزی نشویم. از ابتدا هدف‌گذاری ما برای صعود به مرحله بعد، برتری در دیدارهای اول و سوم بود.”
آمار کلیدی: آخرین رویارویی دو تیم در تورنمنتی بین‌المللی مربوط به یورو ۲۰۱۴ است. در آن دیدار پرتغال موفق شد هلند را ۵ بر صفر شکست دهد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.