کد خبر : 214525
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1400 - 15:52
-

ناظمی:اطمینان داریم از این بعد یک نماینده برتر در فوتسال جهان خواهیم داشت/ متاسفانه علاقه به داوری فوتسال زنان بسیار کم شده است

ناظمی:اطمینان داریم از این بعد یک نماینده برتر در فوتسال جهان خواهیم داشت/ متاسفانه علاقه به داوری فوتسال زنان بسیار کم شده است

داور بین‌المللی فوتسال همچنین در خصوص فوتسال زنان گفت: وقتی نامزدهای بهترین بازیکن، دروازه‌بان، داور یا تیم در جهان از ایران انتخاب می‌شوند، نشان دهنده این است که دختران فوتسالیست موفق عمل کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، داور بین‌المللی فوتسال همچنین در خصوص فوتسال زنان گفت: وقتی نامزدهای بهترین بازیکن، دروازه‌بان، داور یا تیم در جهان از ایران انتخاب می‌شوند، نشان دهنده این است که دختران فوتسالیست موفق عمل کردند.

وی افزود: از این به بعد به طور قطع راه هموارتر و راحت‌تر شده و اطمینان داریم از این بعد یک نماینده برتر در فوتسال جهان خواهیم داشت.

گلاره ناظمی تاکید کرد: رقابت در فوتسال نسبت به فوتبال به دلیل محدود بودن تیم‌ها شاید به نوعی کمتر باشد و کار ما در فوتسال نسبت به فوتبال آسان‌تر است، اما ملی‌پوشان فوتسال منتظر اردوها و دیدارهای تدارکاتی نماندند و خودشان به تنهایی تلاش کردند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم باید بیشتر از این تلاش کنیم و با مشخص شدن سرمربی تیم ملی و حضور در مسابقات کافا تاجیکستان، روند حضور در دیدارهای تدارکاتی باید ادامه داشته باشد تا بتوانیم از عنوان قهرمانی خود در آسیا دفاع کنیم.

داور بین‌المللی فوتسال گفت: متاسفانه علاقه به داوری فوتسال زنان بسیار کم شده است و اخباری که می‌شنوم نشان دهنده این است که طی این کلاس‌ها زنان تمایلی به داوری ندارند. فکر می‌کنم اتفاقاتی که برای داوران مرد و زن رقم خورده می‌تواند انگیزه را در آنها بیشتر کند و زنان بیشتری تلاش کنند و علاقمند شوند تا در این شغل سخت و بدون هیچ حمایت و توجهی حضور یابند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.