کد خبر : 214663
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 بهمن 1400 - 13:58
-

پنجشنبه و جمعه فوتسال در اوج هیجان

پنجشنبه و جمعه فوتسال در اوج هیجان

هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز‌های پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز‌های پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه با انجام ۳ دیدار آغاز می‌شود و ۴ بازی باقی مانده هم روز جمعه پیگیری خواهد شد. تمام دیدار‌ها به صورت همزمان و از ساعت ۱۶ شروع خواهد شد.

پنجشنبه ۷ بهمن:

فولاد سپاهان اصفهان – سن ایچ ساوه

تیم‌های فوتسال سپاهان اصفهان و سن ایچ ساوه در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. سپاهان تا قبل از شروع این دیدار با ۲۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و سن ایچ ساوه هم با ۴۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول جای گرفته است. پیروزی سن ایچ در این مسابقه می‌تواند آن‌ها را موقتا تا رده دوم جدول بالا ببرد.

مقاومت البرز – زندی بتن کلاردشت

در دیگر بازی این هفته ۲ تیم مقاومت البرز و زندی بتن کلاردشت در سالن انقلاب کرج رو در روی هم قرار خواهند گرفت. شاگردان فرهاد کشاورز در تیم مقاومت البرز تا پایان هفته نوزدهم لیگ برتر با ۴۰ امتیاز در جایگاه پنجم جدول جای دارند و زندی بتن کلاردشت هم که بعد از آمدن رضا لک شرایط خوبی پیدا کرده است، با ۲۳ امتیاز جایگاه هفتم جدول را به خود اختصاص داده است.

چیپس کامل مشهد – مجتمع فردوس قم

تیم‌های فوتسال چیپس کامل مشهد و مجتمع فردوس قم دیگر بازی روز پنجشنبه را برگزار می‌کنند. نماینده مشهد تا قبل از شروع هفته بیستم با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم جدول مسابقات قرار دارد و فردوس قم هم با ۲۰ امتیاز بالاتر از چیپس کامل، رده دهم را به خود اختصاص داده است.

جمعه ۸ بهمن:

گیتی پسند اصفهان – راگای تهران

سایر مسابقات لیگ برتر فوتسال روز جمعه شروع می‌شود که در اولین مسابقه تیم گیتی پسند اصفهان به مصاف راگای تهران می‌رود. شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی پسند اصفهان که یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند، تا قبل از بازی با راگا با ۴۶ امتیاز در صدر جدول مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است. همچنین تیم فوتسال راگای تهران هم بعد از اینکه مهدی گل پور را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد، تا قبل از شروع هفته بیستم با کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

 

کراپ الوند قزوین – ملی حفاری اهواز

تیم فوتسال کراپ الوند قزوین که بعد از آمدن محمود خوراکچی وضعیت خوبی گرفته است، تا قبل از شروع هفته بیستم با ۴۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. همچنین تیم فوتسال ملی حفاری اهواز هم که بعد از مدت‌ها هفته گذشته پیروز شد، با کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول جای گرفته است.

فولاد زرند ایرانیان – مس سونگون

در دیگر بازی این هفته ۲ تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان و مس سونگون مقابل هم قرار خواهند گرفت. فولاد زرند تا قبل از بازی با مس سونگون با ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و مس سونگون هم با ۴۲ امتیاز بعد از کراپ الوند جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داده است.

 

فرش آرای مشهد – شهروند ساری

در آخرین دیدار این هفته ۲ تیم فرش آرای مشهد و شهروند ساری به مصاف هم می‌روند. فرش آرا تا قبل از این بازی با ۲۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و تیم شهروند ساری که وضعیت چندان خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، تا قبل از شروع هفته بیستم با ۱۰ امتیاز در قعر جدول مسابقات جای گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.