کد خبر : 214658
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 بهمن 1400 - 10:51
-

پیش بازی یورو۲۰۲۲/ اسپانیا هم جشن صعود می گیرد؟

پیش بازی یورو۲۰۲۲/ اسپانیا هم جشن صعود می گیرد؟

پیش بازی روز دوم گروه سوم را ملاحظه کنید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، پیش بازی روز دوم گروه سوم را ملاحظه کنید:

بوسنی و هرزگوین – گرجستان
هر دو تیم در دور نخست بسیار خوب عملکردند. گرجستان در شرایطی که بازی را ۲ بر صفر عقب بود توانست در یک بازگشت هیجان انگیز ۳ بر ۲ جمهوری آذربایجان را شکست دهد. اما بوسنی و هرزگوین هرچند ۵ بر یک مقابل اسپانیا شکست خورد، اما هرگز پا پس نکشید و توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. آن‌ها امروز دارکو میلانوویچ گلر شماره یک خود را بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت در اختیار دارند.
گرجستان با یک پیروزی می‌تواند صعود خود را مسجل کند، به شرط آنکه جمهوری آذربایجان مقابل اسپانیا بازنده باشد. بازی هجومی آن‌ها در روز نخست بسیار لذت بخش بود و چیزی نیست که با سادگی از یاد کسی برود. بوسنی و هرزگوین در دیدار مقابل اسپانیا نشان داد سرعت بالایی دارند و می‌توانند گرجستان را به چالش بکشد. این دو تیم برای نخستین بار به مصاف هم می‌روند.
ایوو کرزو، سرمربی بوسنی و هرزگوین: “من از تمرینات تیم بعد از دیدار مقابل اسپانیا راضی هستم. بازیکنانم بسیار با انگیزه هستند و می‌خواهند بازی خوبی داشته باشند. ما تلاش خواهیم کرد تا بهتر شویم و بازی بهتری ارائه کنیم. ما گرجستان را آنالیز کرده‌ایم. و بازی آنها مقابل جمهوری آذربایجان را تماشا کردیم. آنها شخصیت زیادی از خود نشان دادند، اما فکر می‌کنم ما آماده ایم.”
آوتاندیل آساتیانی، سرمربی گرجستان: “بوسنی و هرزگوین حریف جالبی است، آن‌ها اولین تیمی بودند که به این مسابقات راه یافتند. آن‌ها بازیکنان خوبی دارند و اغلب از گلر برای شروع حملات استفاده می‌کنند. در رده‌بندی تیم‌های اروپا، بوسنی و هرزگوین از ما جلوتر است و ما می‌خواهیم آنرا تغییر دهیم.”
آمار کلیدی: پس از دیدار کرواسی و یوگوسلاوی در سال ۱۹۹۹، این برای نخستین بار است که دو تیم تازه راه یافته به مرحله نهایی یورو به مصاف هم می‌روند.

اسپانیا – جمهوری آذربایجان
اسپانیا هرگز بیش از دو یورو متوالی از کسب عنوان قهرمانی باز نمانده است. نمایش زیبای ماتادورها در روز شنبه نشان داد که آن‌ها برای رسیدن به عنوان قهرمان کاملا آماده است. فده ویدال در دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین چندین سیستم تاکتیکی مختلف را امتحان کرد و نمایش دفاعی کامل تیمش را تحسین کرد. در این دیدار آدولفو در لیست اسپانیا قرار ندارد.
جمهوری آذربایجان در تمام طول بازی مقابل گرجستان تحت پرس شدید این تیم بود، حتی زمانی که آن‌ها دو گل پیش افتادند. آذری‌ها امروز باید به مصاف یکی از مدعیان اصلی قهرمانی و قهرمان هفت دوره مسابقات بروند. تا شاید با برتری در این دیدار امیدهای خود را برای بازی روز آخر مقابل بوسنی و هرزگوین زنده نگه دارند. گالو و روشان حسینلی گلر تیم از لیست جمهوری آذربایجان خارج شده‌اند. اما رافائل ویللا باید بار گل‌زنی تیم را به دوش بکشد.
فده ویدال، سرمربی اسپانیا: “آنها تیمی متفاوت از بوسنی و هرزگوین هستند و تفکرات تاکتیکی بسیار متفاوتی دارند. جمهوری آذربایجان موقعیت‌های زیادی را ایجاد می‌کند، آن‌ها دوست دارند ایستا بازی کنند، با راس‌های ثابت مانند بولینیا یا ویللا. آن‌ها موقعیت‌های زیادی دارند. برای شکست دادن این تیم باید ۴۰ دقیقه بازی را کنترل کنیم.”
آلسیو، سرمربی جمهوری آذربایجان: “در مورد اسپانیا می‌توانم بگویم که آن‌ها در اروپا و همچنین در جهان بهترین هستند. اگر می‌خواهیم مقابل اسپانیا عملکرد خوبی داشته باشیم، باید روی همه جنبه‌های بازی تمرکز کنیم. آن‌ها یک تیم کامل هستند. تیمی که خیلی خوب برای این مسابقات آماده می‌شود. بازی مقابل این تیم خیلی سخت خواهد بود، زیرا آنها از همه جهت شما را تحت فشار می‌گذارند.”
آمار کلیدی: در جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۸، اسپانیا با برتری یک بر صفر مقابل جمهوری آذربایجان به صدر گروه خود رسید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.