کد خبر : 214722
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1400 - 1:20
-

سلیمانی: قضاوت یک‌طرفه در چنین مسابقاتی عجیب است/ بازی امروز محک خوبی برایمان بود

سلیمانی: قضاوت یک‌طرفه در چنین مسابقاتی عجیب است/ بازی امروز محک خوبی برایمان بود

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران گفت: به این تورنمنت آمدیم تا خودمان را محک بزنیم، بالاخره امروز این اتفاق افتاد و برخلاف نتیجه از بابت یک بازی خوب خوشحالیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فروزان سلیمانی پس از تساوی تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران برابر ازبکستان اظهار کرد: می‌دانستیم بازی بسیار سختی در مقابل ازبکستان خواهیم داشت، پس از پیروزی در دیدار رفت شناخت خوبی از این تیم پیدا کردیم و بسیار انگیزه دارند. به‌همین دلیل پس از صحبت‌هایی که قبل از بازی با بچه‌ها انجام دادیم انتظار یک بازی سخت را داشتیم.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد داور افزود: انتظار بازی سخت را بله اما انتظار قضاوت یک‌طرفه داور به‌سود ازبکستان را نداشتیم؛ در نیمه‌نخست سوت‌های داور تمرکز بچه‌های ما را به‌هم ریخت. نمی‌دانم در چنین تورنمنت‌هایی چرا باید این‌دست اتفاقات رخ دهد.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران ادامه داد: اگر بازی را دوباره ببینید متوجه سوت‌های اشتباه داور دیدار می‌شوید، هم در نیمه‌اول و هم در نیمه‌دوم این موضوع واضح است، حتی تعداد خطاهایی که اعلام کردند با عدد ثبت‌شده روی تابلو متفاوت است و این برایمان خیلی عجیب بود.

سلیمانی در پایان با اشاره به تجربه خوبی که ایران از این مسابقات می‌خواسته به‌دست بیاورد خاطرنشان کرد: ما به این مسابقات آمدیم تا خودمان را محک بزنیم و این دیدار همان بازی‌ای بود که می‌خواستیم، نمی‌گویم از این نتیجه خوشحالیم بلکه ناراحت هم هستیم اما خوشبختانه خودمان را بهتر شناختیم، زمانی‌که به ایران برمی‌گردیم خودمان را با برطرف‌کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت آماده تورنمنت‌های بزرگ‌تر خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.