کد خبر : 214917
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 - 12:16
-

مرتضایی:بعد از نهایی شدن قرارداد راجع به مسائل مختلف فوتسال افغانستان صحبت خواهم کرد

مرتضایی:بعد از نهایی شدن قرارداد راجع به مسائل مختلف فوتسال افغانستان صحبت خواهم کرد

سرمربی جدید تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: فدراسیون فوتبال افغانستان هر موقع سرمربیگری من را در سایت خود کار کرد، راجع به قراردادم صحبت می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی جدید تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: فدراسیون فوتبال افغانستان هر موقع سرمربیگری من را در سایت خود کار کرد، راجع به قراردادم صحبت می‌کنم.

 مجید مرتضایی سرمربی سابق تیم فوتسال فرش آرای مشهد امروز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی افغانستان انتخاب و جانشین عبدالرزاق ممرک شد تا در اولین حضورش در تیم ملی افغانستان آن‌ها را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کند. مرتضایی بعد از این انتخاب صحبت‌هایی انجام داد.

مجید مرتضایی سرمربی جدید تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: فعلا نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنیم. اجازه دهید فدراسیون فوتبال افغانستان بعد از اینکه امروز به صورت رسمی این خبر را در سایت خود کار کرد، من بعد از آن راجع به قراردادم صحبت خواهم کرد. فقط همین را می‌گویم که ما کار‌های مربوط به هدابت این تیم را انجام دادیم، اما هنوز فدراسیون فوتبال افغانستان خبر سرمربیگری من را در سایت خود نزده است. بعد از نهایی شدن قرارداد راجع به این مسائل مختلف فوتسال افغانستان صحبت خواهم کرد.

تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا در منطقه آسیای مرکزی با تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان و نپال همگروه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.