کد خبر : 214977
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1400 - 14:43
-

چهره هشت تیم دور حذفی لیگ برتر فوتسال بانوان مشخص شد

چهره هشت تیم دور حذفی لیگ برتر فوتسال بانوان مشخص شد

در آستانه پایان مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال زنان، تکلیف تیم‌های صعودکننده به مسابقات مرحله حذفی مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، در آستانه پایان مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال زنان، تکلیف تیم‌های صعودکننده به مسابقات مرحله حذفی مشخص شد.

 با تصمیم سازمان لیگ فوتسال، هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال زنان در شرایطی دنبال شد که تیم‌ها برخلاف فصول گذشته در دو گروه تقسیم شدند و مقرر شد تا چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود کنند و در واقع فصل بعدی رقابت‌ها نیز، با حضور ۸ تیم صعودکننده به مرحله حذفی دنبال شود.

در آستانه برگزاری هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال زنان (به همراه برگزاری ۴ مسابقه از هفته‌های دوازدهم و سیزدهم)، تکلیف ۸ تیم صعودکننده به مرحله حذفی مشخص شده و با توجه چینش جدول مرحله یک چهارم نهایی، دوئل‌های این مرحله نیز تعیین‌تکلیف شده است.

تیم‌های پالایش نفت آبادان، پیکان تهران و نصر فردیس کرج در فاصله ۵ هفته تا پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی صعودی زودهنگام را به مرحله یک چهارم نهایی داشتند؛ در هفته‌های گذشته نیز ملی‌حفاری اهواز، بوتا پلاس ایرانیان، مس رفسنجان، فرهان ملارد و پویندگان صنعت فجر شیراز هم به جمع تیم‌های مرحله حذفی صعود کرده‌اند.

 

با این وصف چینش مسابقات مرحله یک چهارم نهایی هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال زنان به شرح زیر است:

پالایش نفت آبادان – مس رفسنجان
بوتا پلاس ایرانیان – ملی‌حفاری اهواز
پیکان تهران – پویندگان صنعت فجر شیراز
نصر فردیس کرج – فرهان ملارد

هنوز با توجه به نامشخص بودن زمان برگزاری مسابقات معوق از هفته‌های دوازدهم و سیزدهم، زمان دقیق برگزاری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی مشخص نیست اما احتمالاً این رقابت‌ها هفته اول اسفندماه به انجام می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.