کد خبر : 214982
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1400 - 14:48
-

کریمی به هر تیمی می رود جز پیکان!

کریمی به هر تیمی می رود جز پیکان!

ستاره فوتسال زنان ایران بعد از اتمام مسابقات کافا ۲۰۲۲ حالا با چالش انتخاب تیم جدید مواجه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، ستاره فوتسال زنان ایران بعد از اتمام مسابقات کافا ۲۰۲۲ حالا با چالش انتخاب تیم جدید مواجه است.

 

 با بسته شدن پرونده رقابت‌های کافا ۲۰۲۲ با قهرمانی تیم فوتسال زنان ایران، حالا همه نگاه‌ها در لیگ فوتسال زنان، به یک بازیکن است؛ تنها نقل و انتقال احتمالی برای مرحله حذفی و او کسی نیست جز فرشته کریمی. بازیکنی که بعد از درخشش در پیراهن ملی، کارش در تیم کویتی تمام شده و حالا در آستانه بازگشت به لیگ برتر فوتسال زنان ایران قرار دارد.

 

کریمی که با درخشش در تورنمنت کافا نشان داد در اوج آمادگی است، حالا با چالش انتخاب تیم جدید برای ادامه مسیر فوتسالی‌اش مواجه شده است و احتمالا به‌زودی در لیگ برتر فوتسال زنان ایران کار خود را مجدداً آغاز می‌کند.

 

او در مقطعی به لیگ ایران باز می‌گردد که مسابقه مرحله گروهی رو به پایان است و ۸ تیم برتر باید پلی‌آف باهم رقابت کنند؛ فرشته کریمی فصل گذشته هم قرار بود که بعد از حضور در لیگ کویت در لیگ ایران بازی کند و حتی توافقاتی را هم با سایپا داشت اما این‌گونه نشد و کریمی دور از لیگ فوتسال ایران بود تا در صورت بازگشت احتمالی در این فصل، بعد از حدود ۲ سال مجدداً در لیگ ایران به میدان برود.

 

۸ تیم شرکت‌کننده در پلی‌آف، پیکان تهران، پالایش نفت آبادان، نصر فردیس کرج، ملی‌حفاری اهواز، فرهان ملارد، بوتا پلاس ایرانیان، مس رفسنجان و پویندگان صنعت فجر شیراز هستند.

 

از میان این ۸ تیم، فرشته کریمی احتمالا راهی یکی از آن‌ها خواهد شد؛ البته در این بین باید گفت مقصد احتمالی که از ابتدای فصل برای کریمی گمانه‌زنی می‌شد قطعا نمی‌تواند برای او رقم بخورد. از ابتدای فصل جدید لیگ فوتسال زنان شایعه حضور فرشته کریمی در تیم فوتسال زنان پیکان مطرح بود اما پیکانی‌ها با توجه به جذب نسیمه غلامی به‌عنوان بازیکن آزاد قادر به جذب کریمی نخواهند بود تا ۷ تیم شانس خرید کریمی را داشته باشند. در بین تیم‌های باقی‌مانده به نظر می‌رسد پالایش نفت آبادان، نصر فردیس کرج و مس رفسنجان شانس بیشتری برای جذب ستاره ایرانی داشته باشند؛ البته که باید منتظر تصمیم نهایی کریمی ماند.

 

فرشته کریمی بعد از چند ماه دوباره به تهران بازگشته و گویا قرار است مدتی را در کنار خانواده‌اش بگذراند و سپس تصمیم نهایی‌اش را برای ادامه فصل بگیرد؛ با توجه به تعویق بازی‌های گروه دوم، به نظر می‌رسد که در هفته اول اسفندماه مسابقات مرحله حذفی لیگ فوستال زنان آغاز خواهد شد و فرشته کریمی تا آن روز فرصت انتخاب تیم جدید خود را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.