کد خبر : 215091
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 - 14:41
-

ادامه مرحله یکچهارم نهایی یورو ۲۰۲۲/ اسپانیا و روسیه به نیمه نهایی می روند؟

ادامه مرحله یکچهارم نهایی یورو ۲۰۲۲/ اسپانیا و روسیه به نیمه نهایی می روند؟

مرحله یک چهارم نهایی یورو۲۰۲۲ امشب پیگیری می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،رقابت های یورو۲۰۲۲ در مرحله یکچهارم نهایی امروز با دو بازی دیگر پیگیری می شود.

روسیه – گرجستان
شاید روسیه را بتوان برترین تیم مرحله گروهی مسابقات عنوان کرد. آن‌ها ۱۶ گل زده‌اند و تنها ۲ گل دریافت کرده‌اند. برتری ۷ بر یک مقابل اسلواکی، ۴ بر صفر مقابل کرواسی و ۵ بر یک مقابل لهستان از آن‌ها تیمی مهار نشدنی ساخته است. روس‌ها نشان داده‌اند قصد دارند قهرمانی خود در سال ۱۹۹۹ را دوباره تکرار کنند. هیچ چیزی حتی مصدومیت ادر لیما نیز جلودار آن‌ها نبوده است. آرتم آنتوشکین با ۵ گل زده و ۳ پاس گل برترین بازیکن مسابقات تا اینجا است.
گرجستان مانند روسیه بازی‌ها را مقتدر و با دو کامبک مقابل جمهوری آذربایجان (۳ بر ۲) و بوسنی و هرزگوین (۲ بر یک) آغاز کرد تا بعد از سال ۲۰۱۰ اولین تیم تازه‌واردی باشد که بازی‌ها را با دو برد شروع می‌کند. سبک بازی پرشور و تهاجمی گرجی‌ها به کسب پیروزی آن‌ها کمک می‌کند. هرچند شکست ۸ بر صفر روز آخر مقابل اسپانیا آن‌ها را حریف روسیه کرد. روسیه و گرجستان در مرحله مقدماتی در یک گروه قرار داشتند که دو باخت ۴ بر صفر در تفلیس و ۳ بر صفر در شچیولکوفو حاصل دو تقابل آن‌ها بود.
سرگئی اسکوروویچ، سرمربی روسیه: “سخت‌ترین مرحله مسابقات شروع می‌شود. در مرحله حذفی جایی برای اشتباه وجود ندارد. همه باید کاملاً متمرکز باشند. ما می‌دانیم که گرجستان تیم خوبی است که شایسته حضور در این مرحله هستند. ما در مسابقات مقدماتی چیزهای زیادی در مورد آنها یاد گرفتیم، اما این یک بازی دیگر است، گرجستان از زمانی که ما آن‌ها را بازی کردیم کمی تغییر کرده و پیشرفت کرده‌ است.”

آوتاندیل آساتیانی، سرمربی گرجستان: می‌دانیم که با تیم بسیار قدرتمندی بازی می‌کنیم، روسیه قوی‌تر از زمانی است که در مرحله مقدماتی با آن‌ها بازی کردیم. ما برای پیروزی باید در بهترین حالت خود باشیم.

آمار کلیدی: روسیه از سال ۲۰۱۰ و شکست مقابل اسپانیا در ضربات پنالتی، چهار دوره پیاپی در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو شکست نخورده است.

اسپانیا – اسلواکی
اسپانیا رقابت‌ها را با پیروزی ۵ بر یک مقابل بوسنی و هرزگوین آغاز کرد. اما تساوی ۲ بر ۲ مقابل جمهوری آذربایجان، طرفداران آن‌ها را کمی مضطرب کرد تا پس از برتری ۸ بر صفر مقابل گرجستان، نشان دهند آن‌ها همان تیمی هستند که باید باشند و دوست ندارند برای دومین بار دست آن‌ها از کاپ قهرمانی کوتاه بماند. چیزی که تاکنون سابقه نداشته است. در مجموع ۹ بازیکن مختلف در مرحله نخست، برای برترین تیم اروپا گل‌زنی کردند. ازجمله گلزنی‌های آدولفو و سولانو که جایگزین استبان مصدوم شد در دیدار مقابل گرجستان.
اسلواکی بعد از باخت ۷ بر یک مقابل روسیه با تساوی ۲ بر ۲ مقابل لهستان و برتری ۵ بر ۳ مقابل کرواسی به دور بعدی صعود کرد. تا از بین ۴ تازه‌وارد مسابقات امسال سه تیم به دور بعدی صعود کند. موضوعی که یک رکورد در یورو محسوب می‌شود. امید آن‌ها برای برتری مقابل اسپانیا به توماش دراهوفسکی گروه خورده است. بازیکن سانتانا کولوما که برترین گلزن فصل گذشته لالیگا است و این فصل نیز پس از فرائو و آدولفو در جایگاه سوم ایستاده است.
فده ویدال، سرمربی اسپانیا: “مسابقه بسیار بسیار سختی خواهد بود. ما باید نکات مثبت بازی با گرجستان را حفظ کنیم. این راه رو به جلو است، اگر از آن مسیر خارج شویم ممکن است مشکلاتی داشته باشیم. ما باید بر بازی و هویت خود تاکید کنیم.
ماریان برکی، سرمربی اسلواکی: “در حال حاضر مشکلی با ماتوش شویک جوان وجود دارد، اما من معتقدم که ما آن را به سرعت حل خواهیم کرد. چندین بازیکن دیگر نیز مصدومیت‌های جزئی از مرحله گروهی دارند، اما امیدوارم که همه بتوانند بازی کنند. اسپانیا در کنار روسیه و پرتغال بزرگترین مدعیان هستند. این تیم‌ها برای قهرمانی خواهند جنگید. اسپانیا از نظر تاکتیکی بالغ‌ترین آن‌هاست، آن‌ها بازیکنان بزرگی در تمام پست‌ها خود دارند. بازیکنان که هم در کار انفرادی و هم کار تیمی بهترین هستند.”
آمار کلیدی: اسپانیا در تمام ادوارد یورو به جمع چهار تیم نهایی صعود کرده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.