کد خبر : 215217
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1400 - 17:54
-

روز پایانی هفته بیست و یکم لیگ‌برتر؛

گیتی با شش گل به استقبال الکلاسیکو رفت/ مس ترمز کراپ را کشید/ شکست شهروند در بازی شش امتیازی+ جدول

گیتی با شش گل به استقبال الکلاسیکو رفت/ مس ترمز کراپ را کشید/ شکست شهروند در بازی شش امتیازی+ جدول

روز پایانی رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با نتایج متفاوت در شهرهای مختلف به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، روز دوم و پایانی از بیست و یکمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران با نتایج جالب توجه به پایان رسید. 

 

در سالن پورشریفی تبریز امروز حساس‌ترین دیدار جدول لیگ برتر میان تیم‌های دوم و چهارم برگزار شد و مس سونگون ورزقان میزبان کراپ الوند بود در این بازی پربرخورد و فیزیکی که دو تیم تمام تلاش خود را برای رسیدن به سه امتیاز انجام می‌دادند، شاگردان حمید بیغم در روز درخشش گلرهای دو تیم موفق شدند با تک گل نعمت روند و گل زیبای او یک بر صفر پیروز راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم این بازی کراپ الوند تلاش بیشتری برای رسیدن به گل کرد اما مس سونگون موفق شد از موقعیت‌های به دست آمده خود به بهترین شکل استفاده کرده و گل دوم خود را نیز به ثمر برساند. مس سونگون بر روی پاورپلی حریف خود گل سوم را زد اما کراپ هم با استمرار این تاکتیک یکی از گل‌های خورده خود را جبران کرد. در حالی که دفاع خوب مس و سیوهای دیدنی علیرضا صمیمی مانع از باز شدن دروازه مس می‌شد این‌بار پارساپور بود که در یک توپ ربایی موفق شد تا چهارمین گل مسی‌ها را وارد دروازه حریف کند تا بازی با همین نتیجه به پایان برود.

 

در اهواز ملی‌حفاری تیم بحران‌زده لیگ‌برتر امسال میزبان صدرنشین لیگ گیتی‌پسند اصفهان بود در این دیدار شاگردان محمد کشاورز با برتری مطلق مقابل حریف خود موفق به زدن ۵ گل در این نیمه شدند تا نیمه دوم راحت‌تری را پیش‌رو داشته باشند. در این دیدار در ادامه بازی گیتی‌پسند موفق به زدن ششمین گل خود شد تابا اضافه کردن تفاضل گل بسیار خوب آماده دیدار حساس و شش امتیازی هفته آینده خود برابر مس‌سونگون متحول شده شود. 

 

گفتنی است دیدار تیم‌های شهروند ساری و فولادزرند ایرانیان که تحت تاثیر کرونایی شدن چند بازیکن زرندی‌ها انجام شد با گلزنی شهروند شروع شد اما کامبک فولادزرند در نهایت این بازی شش امتیازی را به سود میهمان به پایان رساند.

نتایج سایر دیدارهای امروز به شرح زیر است:

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد جمعه , ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

آفرین بِه خوراکچى و کراپ حالًا خوراکچى باید به لیگ تعظیم کند!!خخخخخخ