کد خبر : 215454
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1400 - 14:14
-

سفال منش: میگوئل در تیم ملی آلمان حضور ندارد/ او مسئول آموزش و توسعه فوتسال بوندسلیگاست

سفال منش: میگوئل در تیم ملی آلمان حضور ندارد/ او مسئول آموزش و توسعه فوتسال بوندسلیگاست

پیش از این گفته می‌شد که میگوئل آندرس مربی پیشنهادی تیم ملی فوتسال در کادر فنی آلمان حضور دارد، اما این خبر تکذیب شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بعد از اینکه وحید شمسایی از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال ایران انتخاب و جایگزین محمد ناظم الشریعه شد، بلافاصله دستیاران خود را معرفی و اعلام کرد که در کادر فنی خود علاوه بر شهاب سفال منش (مربی و مدرس فوتسال)، مصطفی نظری و یک دستیار اسپانیایی هم حضور خواهد داشت.

بعد از این شمسایی و سفال منش با چند مربی اسپانیایی از جمله میگوئل آندرس که سابقه کار در تیم بارسلونای اسپانیا را دارد، مذاکراتی انجام دادند. آندرس از جمله مربیان سرشناس فوتسال جهان به حساب می‌آید که سابقه کار در تیم‌های ملی جمهوری آذربایجان، هلند و باشگاه‌هایی، چون بارسلونای اسپانیا و دینا مسکوی روسیه را دارد. پیش از این گفته می‌شد که او به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی فوتسال آلمان فعالیت دارد، اما این خبر از سوی شهاب سفال منش مربی تیم ملی فوتسال تکذیب شد.

شهاب سفال منش مربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: میگوئل آندرس در کادر فنی تیم ملی فوتسال آلمان حضور ندارد و من نمی‌دانم این خبر از کجا به بیرون درز پیدا کرده است. او به عنوان مسئول آموزش و توسعه فوتسال بوندسلیگا فعالیت می‌کند. با توجه به اینکه ما خیلی سخت می‌توانیم با مربیان خارجی ارتباط برقرار کنیم به همین دلیل برای اولین بار داریم کاری انجام می‌دهیم که مجموعه کادر فنی تیم ملی به صورت مستقیم با فرد مورد نظر صحبت کند. متاسفانه در این بین افرادی با میگوئل تماس گرفته و مطالبی را بیان کردند که برای من غیر قابل درک است. همچنین طی صحبت‌هایی که من با میگوئل انجام دادم او در این مدت با هیچ خبرنگاری صحبت نکرده است.

کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان امروز با حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال جلسه‌ای خواهند داشت و قرار است در آنجا راجع به آخرین وضعیت میگوئل آندرس برای حضور در ایران صحبت‌هایی انجام شود. اگر میگوئل با تیم ملی فوتسال کشورمان به توافق برسد قرارداد او تا پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا که شهریور ماه برگزار می‌شود، خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.