کد خبر : 215692
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 23:38
-

بی‌غم: بازیکن سالم نداریم؛ می‌خواهیم در شرایط برابر با گیتی‌پسند بازی کنیم/ لیگ‌برتر فوتسال به تعویق بیفتد

بی‌غم: بازیکن سالم نداریم؛ می‌خواهیم در شرایط برابر با گیتی‌پسند بازی کنیم/ لیگ‌برتر فوتسال به تعویق بیفتد

سرمربی مس سونگون از تعویق سه روزه دیدار این تیم برابر گیتی‌پسند انتقاد کرد و گفت که می‌خواهد تیمش در شرایطی برابر با صدرنشین مسابقات بازی کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حمید بی‌غم درباره وضعیت اعضای تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: تاکنون تست کرونای ۱۹ بازیکن و مربی ما مثبت شده و از روز جمعه که با کراپ بازی کردیم، هیچ یک از بازیکنان را ندیده‌ام. متأسفانه خانواده بازیکنان هم درگیر کرونا شده‌اند و همین موضوع، کار ما را سخت‌تر می‌کند. 

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با تعویق لیگ برتر فوتسال موافق است یا خیر، گفت: صددرصد. برای قهرمانی باید گیتی‌پسند را شکست دهیم و اگر زودتر با این تیم بازی کنیم، برای ما خیلی بهتر است. اگر در این مسابقه پیروز شویم، گیتی‌پسند وارد فشار می‌شود و اگر در یک بازی مساوی کند، کارش تمام است. نمی‌خواهیم از این مسابقه فرار کنیم، اما دوست داریم در شرایط برابر با این تیم بازی کنیم. 

 

سرمربی مس سونگون در خصوص تعویق سه روزه دیدار این تیم برابر گیتی‌پسند اصفهان به تسنیم گفت: بازیکنان ما از روز جمعه بدن‌درد دارند. با تعویق سه روزه چه اتفاقی می‌افتد؟ باید بدون تمرین بازی کنیم؟ برخی دوستان هم دنبال این افتادند تا عکس بگیرند که ما در حال تمرین کردن هستیم. اگر بخواهیم تمرین کنیم، به کسی جواب پس نمی‌دهیم و از کسی نمی‌ترسیم. اگر بگویند، حاضریم برای تست کرونا به تهران برویم. 

 

بی‌غم در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان سالم مس تمرینات خود را دنبال می‌کنند یا خیر، تصریح کرد: باور کنید بازیکن سالمی نداریم که تمرین کنیم. وقتی تست کرونای من و سرپرست تیم مثبت است، چگونه می‌توانیم تمرین برگزار کنیم؟ روز شنبه یک دیدار لیگ دسته اول در تبریز برگزار شد که سرپرست سازمان لیگ فوتسال هم در سالن بود. به او گفتیم از ما تست بگیرند تا وضعیت ما مشخص شود. 

 

وی با بیان اینکه از بازیکنانش درخواست کرده تمرین نرم‌دوی داشته باشند، یادآور شد: سلامت بازیکنان اهمیت زیادی دارد و امیدوارم بازی‌ها عقب بیفتد. اگر هم این اتفاق رخ ندهد، مجبوریم با یک یا دو جلسه تمرین بازی کنیم و البته دوست داریم اولین دیدار ما با گیتی‌پسند باشد. اینقدر تیم بزرگی هستیم و بازیکنان بزرگی داریم که در اصفهان نتیجه بگیریم. 

 

سرمربی مس سونگون در مورد احتمال ابتلا به کرونا در سایر تیم‌های لیگ برتری عنوان کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در هر شهر مشخص است. مگر می‌شود فقط بازیکنان فوتسال درگیر نشوند؟ نمی‌توانیم سر خودمان را کلاه بگذاریم. ممکن است تیمی یک یا دو بازیکن مبتلا به کرونا باشد؛ تیم دیگر هم تست‌های بازیکنان مبتلا را درست کند تا آنها بازی کنند. توقع داریم مسابقات به‌صورت کلی به تعویق بیفتد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.